14 Temmuz 2011 Perşembe 00:00
624 Okunma
Telekulak skandalı genişliyor
Rupert Murdoch'un sahibi olduğu International News medya grubuna bağlı News of The World'un karıştığı telekulak skandalında her gün yeni gelişmeler yaşanıyor ~|~ Rupert Murdoch'un sahibi olduğu International News medya grubuna bağlı News of The World çalışanlarının karıştığı telekulak skandalında her gün yeni gelişmeler yaşanıyor. Şimdi de medya grubunun diğer gazeteleri The Sun ve Sunday Times'ın, bir önceki İngiltere Başbakanı Gordon Brown'un banka hesapları ve hasta çocuğuna ait sağlık raporlarını gizlice elde ederek bunu şantaj olarak kullandığı ortaya çıktı. İngiltere'deki birçok gazetenin manşetine taşıdığı olayda eski İşçi partili Başbakan Brown'un, Avustralya asıllı medya patronu Murdoch'un söz konusu iki gazeteye suçlamalar yönelttiği belirtiliyor. Bunun üzerine ise Brown'un hasta çocuğuna ait sağlık raporlarına The Sun gazetesinin, banka hesaplarına ise Sunday Times'ın gizlice ulaşarak bu bilgileri eski Başbakana yönelik kullandıkları öne sürülüyor.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100