06 Aralık 2011 Salı 00:00
639 Okunma
THY yolcularını fena üzüyor
İstanbul'da her gün yüzlerce yolcu, THY'nin kalkıştan 45 dakika önce biniş kartı alamayan yolcuları uçurmaması nedeniyle mağdur oluyor. Yeni bilet düzenlemek zorunda kalan yolcular, ceza ödemek zorunda kalıyor. Oysa uçaklara yolcu kabulü uçuş saatinden 15 dakika önce başlıyor ~|~

YENİ MESAJ - İSTANBUL

Türk Hava Yolları'nın İstanbul Atatürk Havalimanı'nda uçağın kalkış saatine 45 dakika kala kontuarlarını ilgili uçuşa kapatarak bundan sonra gelenlere biniş kartı vermemesi sonucu her gün binlerce yolcu mağdur oluyor. İstanbul Atatürk Havalimanı'nda özellikle sabah ve akşam saatlerinde şehir trafiği, havaalanı içinde X-ray cihazlarından geçişte veya THY kontuarları önünde yoğunluk yaşanıyor. Her gün çok sayıda yolcu, uçuşa 30 ya da daha fazla dakika kala biniş kartı almak için kontuar önüne geliyor ancak sistem ilgili uçuşlara kapatıldığı için uçamıyor.

Yolcular cezalı bilet almak zorunda
Uçamayan yolcu ise yeni bilet düzenlemesi için THY gişelerine yönlendiriliyor. O gün ya da ertesi gün uçmak isteyen yolcu yaklaşık 30 - 100 TL arasında bir ceza ödeyerek biletini alabiliyor. Bu uygulama Ankara Esenboğa Havalimanı'nda da hayata geçmiş durumda. Anadolu'daki havaalanlarında ise uçuşa 20 dakika kala bile biniş kartı alabilmek mümkün. Durumu Yeni Mesaj gazetesine değerlendiren bir yolcu şunları söyledi: "Uçağa yolcu alındığı sırada THY biniş kartı vermiyor. Biniş kartı basılmadığı sırada ilgili uçuşla alakalı 'son çağrı' anonsları peşi sıra işitiliyor. Oysa sistem kapatılmasa, yolcuya biniş kartı verilse uçmak mümkün olacak. Çünkü güvenlikten geçip uçağa ulaşmak için yeterli zaman var. Yolcular gereksiz yere ceza ödüyor." THY'nin bu uygulamasının mağduru olmamak için uçuştan önce "online check-in" yapılması öneriliyor. Online check-in yaptıran yolcular, yolcu alım işlemi bitene kadar uçağa binebiliyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100