26 Aralık 2014 Cuma 00:03
801 Okunma
THY’den yeni marka
Anadolu’ya özel ürünlerin yer aldığı THY’nin yeni markası “We’re From Turkey”in (WE’R) tanıtım toplantısı, Yeşilköy’deki THY Genel Müdürlük binasında yapıldı. Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Temel Kotil, yeni oluşturdukları “We’re From Turkey-Türkiye’den” markası altında Türkiye’nin güzelliklerini satmak istediklerini belirterek, “İnşallah bu projeyle yabancılar daha kolay bu ürünleri alacak. Bu işten THY de firmamız da para kazanacak, Türkiyemiz de kazanacak” dedi. Toplantıda konuşan Kotil, THY’nin büyüme hedeflerinden bahsederek, 2015 yılında 35’ten fazla uçağı filolarına katacaklarını söyledi. Kotil, THY’nin 2023’te 120 milyon yolcuya taşımayı hedeflediğini dile getirerek, “Avrupa’da bu kadar büyük şirket henüz yok. Diyeceksiniz ki, ‘2023’e kadar onlar da büyüyebilirler’ ama şu anda Avrupa’daki büyümeyi biz sağlıyoruz. Tabii büyümede tek olmak çok hoş olmuyor” diye konuştu. THY, Türkiye’nin zengin kültürüne ait ürünleri, “We’re from Turkey” markası ile dünyada daha geniş kitlelere tanıtmayı hedefliyor. Yerel kültür ve geleneği sembolize edecek markada zeytinyağı, reçel, marmelat, çay, kahve, tahin-pekmez, nar ekşisi, akide şekeri, lokum, bal, sabun, kuruyemiş ve kuru meyve ürünleri yer alıyor. 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100