Bu haber kez okundu.

Tüketici memnun değil

Türkiye’de 81 ilde, 8 bin 165 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı 3’üncü çeyrek sonuçları açıklandı. Türkiye Müşteri Memnuniyet Endeksi (TMME) çalışması kapsamında, 2012 yılının 3’üncü çeyreğinde Dondurma, Et ve Tavuk Ürünleri, Ev Temizlik Ürünleri, Kişisel Bakım Ürünleri, Konserve-Sos-Salça, Margarin, Sıvı Yağ ve Süt ve Süt Ürünleri sektörleri ölçüldü. Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2012 yılı 3’üncü çeyrek sonuçlarına göre, 2012 yılı 2’nici çeyreğinde 76.7 olarak ölçülen ulusal müşteri memnuniyeti endeksi 0.1 puanlık düşüşle 76.6 olarak gerçekleşti. Böylelikle ulusal endekste 2011 yılı 3’üncü çeyrekten beri gözlenen artış sona erdi.

2012 yılı 3’üncü çeyrekte ölçülen sekiz sektörden beşinin sektörel memnuniyet endekslerinin 2011 yılına kıyasla gerilediği görüldü. Konserve/Sos/Salça sektörünün memnuniyet endeksi 2011 yılına kıyasla 3 puan, Ev Temizlik Ürünleri, Sıvı Yağ ve Süt ve Süt Ürünleri sektörlerinin memnuniyet endeksleri 2 puan, Et ve Tavuk Ürünleri sektörünün memnuniyet endeksi ise 2011 yılına kıyasla 1 puan düştü. Margarin sektörü 2011 yılı seviyesini korudu. Dondurma ve Kişisel Bakım sektörlerinde ise genel eğilimin aksine memnuniyet endeksinin 2011 yılına kıyasla yükseldiği görüldü.

HABER MERKEZİ

Anahtar Kelimeler:
tüketici memnun değil
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100