Bu haber kez okundu.

Türkiye, marka fakiri
Türkiye ekonomik krizden çıkışın yolunu ihracatta görürken, markalaşmaya verilecek önemin dışsatım performansını daha da artıracağı bildirildi. Bursa Patent A.Ş. Genel Müdürü Kemal Yamankaradeniz, özellikle ekonomik krizin ardından markalaşmanın öneminin daha iyi kavrandığını söyledi. Türkiye'de, markalaşma konusunda bugüne kadar gerçek anlamda bir şey yapılmadığını ifade eden Yamankaradeniz, Türk markalarının dünya pazarlarında boy göstermesinin, ihracat rakamlarını katlayabileceğini vurguladı. Yamankaradeniz, şirketleri marka almaya yönlendirmek için devlet teşvikleri bulunduğunu ifade ederek, firmaların bu imkandan yararlanarak oluşturdukları kendi markalarıyla yapacakları ihracatın, ülkenin imajını da yükselteceğini kaydetti.~|~
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100