Müşteri memnuniyetini sürekli yükseltmeye odaklanan Vodafone Türkiye'nin çağrı merkezi ödüle doymuyor. Vodafone Türkiye Çağrı Merkezi son olarak, Londra'da düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün küresel düzeyde en prestijli ödüllerinden biri olan “ContactCenterWorld 2012 Top Ranking Performers : Dünya Çağrı Merkezi 2012'nin En İyileri” yarışmasında üç ödül kazandı. Vodafone Türkiye, “En İyi Büyük Ölçekli” Contact Center dalında altın, “En İyi Call Center Lideri” ve “En İyi Self Servis Teknoloji” dallarında ise birer gümüş madalya kazandı. Sonuçlar ardından bir açıklama yapan Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Satıştan Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanarak sürdürülebilir büyümeyi yakaladı. Büyüme stratejimizin en önemli unsurlarından birini müşteri hizmetlerimizin kalitesi oluşturuyor. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyor ve memnuniyetlerini artırıyoruz. Müşteri hizmetlerimizin ve Çağrı Merkezi çözümlerimizin kalitesinin tüm dünya tarafından kabul görüyor olması bizi mutlu kılıyor. Çağrı Merkezi sektörü için böylesine önemli bir uluslararası platformda üç ödül birden almış olmamız mutluluğumuzu katlıyor. Bu ödüller bizi daha çok çalışmak yönünde teşvik ediyor. Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyetini artırarak büyümeye devam edecek.” HABER MERKEZİ
Vodafone Çağrı Merkezi'ne 3 ödül birden
Müşteri memnuniyetini sürekli yükseltmeye odaklanan Vodafone Türkiye'nin çağrı merkezi ödüle doymuyor
09 Temmuz 2012 Pazartesi 13:26
