Bu haber kez okundu.

Vodafone'a ‘genç ilgi'
 Vodafone, Youth Insights'ın Türkiye genelinde gerçekleştirdiği Türkiye'nin En Çok Beğenilen Markaları Araştırması'nda, üniversiteli gençler tarafından sosyal medyada en beğenilen telekomünikasyon markası seçildi. Sosyal medyada “En Beğenilen Markalar” sıralamasında yedincilikte konumlanan Vodafone, ilk 10'da yer alan tek telekomünikasyon markası olarak da dikkat çekiyor. Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih Uysal, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, gençlere, onların enerjisi ve dinamizmine büyük önem verdiklerini, bu sebeple Youth Insights'ın yaptığı araştırmada gençlerin sosyal medyada en beğendiği telekomünikasyon markası olarak konumlanmaktan mutluluk duyduklarını belirtti.
Uysal, şunları söyledi: “Mobil iletişim teknolojilerinde dünyanın önde gelen markalarından biri olarak, gençlerimize bu alandaki bilgi birikimimizi ayrıcalıklı avantajlar ile sunmak en önemli gündemlerimizden birini oluşturuyor. Diğer yandan, ülkemizde internet kullanımında yüzde 87 gibi bir oranla başı çeken gençlerimizin internet alışkanlıklarının büyük bir kısmını sosyal medya kanallarının oluşturduğunu biliyoruz. Türkiye'de 12–25 yaş arası gençlerin yüzde 98'i her gün ya da haftada birkaç kez internete giriyor. Sosyal medya ise gençlerin internet tüketim pratikleri içinde başı çekiyor.”
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100