27 Haziran 2001 Çarşamba 00:00
380 Okunma
Yeşilköy'de uçak kuyruğu, Kurtköy'de boş pist
Atatürk Havaalanı'nın yoğunluğunu azaltmak için faaliyete geçen fakat pek tercih edilmeyen Sabiha Gökçen Havalimanı uçak bekliyor. Pendik Kurtköy'de faaliyete geçen ve son derece modern cihazlarla donatılarak inşa edilen Sabiha Gökçen Havaalanı, yıllık 3 milyon dış hat yolcu, 500 bin de iç hat yolcu kapasitesine rağmen uçaklar için tercih edilmiyor. Sabiha Gökçen Havaalanı Basın ve Halkla İlişkiler Danışmanı Rauf Gerz, havaalanının teknolojik açıdan son derece modern cihazlarla donatıldığını ve terminallerde de yolculara en iyi hizmeti vermeye çalıştıklarını ifade ederek, "Havada 40?50 dakika beklemek isteyen,10?15 uçağın arkasında kuyruk olmak isteyen ya da yeni teknolojiden faydalanmak istemeyen havayolu şirketleri dilediği ticari tercihi yapmakta serbesttir. Gördüğünüz gibi Sabiha Gökçen tüm tesis ve personeli ile hizmet abidesi gibi duruyor. En kısa süre içerisinde havacılık sektöründeki ticari dinamiklerin bu havalimanına hayır diyemeyeceğinden eminim. Ancak elbette ki erken gelen~|~ daha erken ve en iyi hizmeti alacaktır" dedi. Atatürk Havalimanı Dış Hatlar Terminali işletmecisi TAV Yönetim Kurulu Murahhas Üyesi Sami Şener'in ise, bu yıl için yakında 1 milyonuncu yolcuyu karşılayacaklarını söylemesi anlamlı bulundu.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100