17 Ekim 2016 Pazartesi 20:07
66 Okunma
Alo 181 hattına 725 bin çağrı
Kurulduğu günden bu yana 725 bin çağrıyı yanıtlayan merkeze hava kirliliğinden, gürültüye, atık şikayetlerinden kentsel dönüşüme kadar farklı konularda ihbar ve şikayetler yağıyor. 65 kişinin görev yaptığı ve 7 gün 24 saat aktif olan merkeze gelen çağrıların yüzde 77'sini bilgi, yüzde 6'sını şikayet, yüzde 3'ünü ihbar ve yüzde 14'ünü de tapu ve kadastroyla ilgili konular oluşturuyor. Çağrı merkezi en çok kentsel dönüşüm konusunda arandı. 151 bin vatandaş kentsel dönüşüm kapsamında devletin sağladığı finans desteklerini, evlerini yenilemek için atmaları gereken adımları sordu. En çok çağrı İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyükşehirlerden gelirken, yapılan araştırmalar sonucunda kurumu arayan vatandaşların yüzde 88'inin telefonu memnun kalarak kapattıkları tespit edildi. Çağrıların bir kısmı operatörleri gülümsetirken bir kısmı da binlerce vatandaşın çevreye karşı ne kadar duyarlı olduğunu gösterdi. Yemek yediği restoranda pilavından taş çıkan kişi ile komşusunun tavuklarının yumurtlarken çok ses çıkarmasının engellenmesinin isteyen kişinin aramaları en ilginç çağrılar arasında yer aldı. AA
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100