Bu haber kez okundu.

Zeytinyağında hileciler arttı
Tibet yaptığı açıklamada, zeytinyağının bir sağlık ürünü olduğu ve tüketiminin fazlalaşması gerektiği konusunda özellikle büyük kentlerdeki tüketicilerde artan bilincin bulunduğunu, doktorlar ve beslenme uzmanlarının bu konudaki uyarılarının da tüketimi olumlu etkilediğini söyledi. Zeytinyağı tüketiminde markalı ürünler yerine markasız ambalajlarda önemli büyüme gözlemlendiğine işaret eden Tibet, "Türkiye'nin toplam zeytinyağı tüketimi yıllar itibarıyla 120 ile 150 bin ton arasında gidip gelir. Bunun 75 bin tonluk bölümü ise markalı ürünlerle karşılanırdı ancak özellikle bu yıl marketlerden alınan bilgilerle oluşturulan raporlara göre, bunun 50 bin tona gerilediğini gördük. Yani markalı ve ambalajlı zeytinyağı pazarı yüzde 25 geriledi, bunun yerini içinde ne olduğunu bilemediğimiz ürünlerin bulunduğu markasız ürünler aldı" dedi. Zeytinyağının, içine farklı yağlar konarak hileli karışımlarla tüketiciye sunulabileceğini, uzmanı olunmadığı sürece hilelerin fark edilemeyeceğini anlatan Tibet, zeytinyağının üreticiden çıkış fiyatının dahi altında fiyatlarla ambalajlanarak satıldığına tanık olduklarını vurguladı. AA
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.