06 Ağustos 2004 Cuma 00:00
169 Okunma
Daha mutlu bir iş yaşantısı için...
Uzmanlar, ofis çalışanlarının verimliliğini artırabilmek için çalışma süreçlerinde dikkat edilmesi gereken noktaları açıkladı. İş analistleri, ofislerde daha verimli çalışmak isteyenlere şu tavsiyelerde bulunuyor:

? Mevcut iş süreçlerini gözden geçirin

? Çalışanların doküman üretme, paylaşma, saklama ve dokümana ulaşma davranışlarını inceleyin

? Müşterilerle iletişiminizi değerlendirin

? Yeni teknolojileri kullanın

? İş ve bilgi akışını düzenleyen yazılımlardan yararlanın.

? Renkli doküman kullanın

? Yeni teknoloji ve ekipmanların en etkili biçimde kullanılmasını istiyorsanız, çalışanların bunların nasıl, nerede ve hangi amaçla kullanılacağını bildiklerinden emin olmanız gerekir.

? Yatırımınızın sonuçlarını takip edin

Verimli çalışmak isteyen bir işletmenin, ilk başta önemsiz detaylarmış gibi görünen tüm bu sorulara dikkatlice incelemesi gerektiğini söyleyen analistler, bu noktalar bir işletmede boşa giden para ve insan gücünü ortaya çıkaracaktır diyor.~|~
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100