Yeni Mesaj Gazetesi Genel Müdürü Sabri Terzi ve Yazı İşleri Müdürü İbrahim Berk Kiptaş Genel Müdürü İsmet Yıldırım'ı ziyaret ettiler. Yıldırım ziyaret esnasında Kiptaş'ın mevcut ve gelecekteki projeleri hakkında geniş bilgiler verdi. İsmet Yıldırım, görüşmenin bir bölümünde gazetemizin sorularını da cevaplandırdı.
YM-İsmet Bey son günlerde medyada yayınlanan Kiptaş'ın son reklam filmi çok ilgi görüyor. Öncelikle bu fikir nasıl oluştu?
İY- Hasan Kaçan ya da namı değer Heredot Cevdet fikri bir toplantı esnasında ortaya çıktı, ve herkes tarafından çok beğenildi.
YM- Şu anda kampanya ne durumda?
İY- Doğrusu çok kısa sürede reklamdan oldukça etki aldık. Bu kampanyadaki projemiz aslında bizim için küçük bir proje, toplam 460 dairelik bir proje. Kiptaş bu projede daha çok bir mütahit gibi yer almakta. Kat karşılığı girdiğimiz proje Kiptaş için kar amaçlı bir proje yani alıştığımız sosyal projelerden biri değil.
Reklamlarımız başlayalı çok kısa süre olmasına rağmen daha şimdiden 350 civarında daire için talep var.
YM- Tepkiler nasıl?
İY- Biraz fiyatları yüksek buluyorlar. Ama dediğim gibi bu kâr amaçlı bir proje, biz burada mütahit rolündeyiz. Gerçi projeyi görenler yapılan dairelerin fiyatlarını çok uygun olduğunu görecekler.
YM- Sayın İsmet Bey bu küçük bir proje dediniz, peki ileride büyük bir proje var mı?
İY- Evet 6000 konutluk bir beşinci etap projemiz var. Bu tam bir sosyal proje.
YM- İsmet Bey, Kiptaş'ın yatırım yaptığı yerlerin kısa sürede değerinin arttığını görüyoruz. Sizce bu normal mi?
İY- Elbette. Kiptaş bir yere yatırım yaptığında o bölgenin çehresini değiştiriyor. Böygeye bir güzellik, bir düzen geliyor.
Kiptaş sosyal projelerinde sadece ev yapmakla kalmıyor, o bölgenin tüm sosyal ihtiyaçlarını giderecek parklar, bahçeler, okullar, kültür salonlar vb. çalışmalarda yapıyor. Tabii doğal olarak bölgenin rantı da artıyor. Zaten reklam filmimize baktığımız zaman Kiptaş'ın biz bu yönünü de ortaya koyduk. Bu açıdan Kiptaş'la Heredot Cevdet gerçekten iyi örtüştü. Şunu da belirteyim reklam çok önemli. Hem kısa bir sürede hedeflediğimiz satışı gerçekleştirirken, hem de Kiptaş'ın bilinirliğini arttıyoruz. Bir nevi Kiptaş'ın marka değeri artıyor. Yani Kiptaş markalaşıyor.
Ayrıntılı bilg için: www.kiptas.com.tr
YM-İsmet Bey son günlerde medyada yayınlanan Kiptaş'ın son reklam filmi çok ilgi görüyor. Öncelikle bu fikir nasıl oluştu?
İY- Hasan Kaçan ya da namı değer Heredot Cevdet fikri bir toplantı esnasında ortaya çıktı, ve herkes tarafından çok beğenildi.
YM- Şu anda kampanya ne durumda?
İY- Doğrusu çok kısa sürede reklamdan oldukça etki aldık. Bu kampanyadaki projemiz aslında bizim için küçük bir proje, toplam 460 dairelik bir proje. Kiptaş bu projede daha çok bir mütahit gibi yer almakta. Kat karşılığı girdiğimiz proje Kiptaş için kar amaçlı bir proje yani alıştığımız sosyal projelerden biri değil.
Reklamlarımız başlayalı çok kısa süre olmasına rağmen daha şimdiden 350 civarında daire için talep var.
YM- Tepkiler nasıl?
İY- Biraz fiyatları yüksek buluyorlar. Ama dediğim gibi bu kâr amaçlı bir proje, biz burada mütahit rolündeyiz. Gerçi projeyi görenler yapılan dairelerin fiyatlarını çok uygun olduğunu görecekler.
YM- Sayın İsmet Bey bu küçük bir proje dediniz, peki ileride büyük bir proje var mı?
İY- Evet 6000 konutluk bir beşinci etap projemiz var. Bu tam bir sosyal proje.
YM- İsmet Bey, Kiptaş'ın yatırım yaptığı yerlerin kısa sürede değerinin arttığını görüyoruz. Sizce bu normal mi?
İY- Elbette. Kiptaş bir yere yatırım yaptığında o bölgenin çehresini değiştiriyor. Böygeye bir güzellik, bir düzen geliyor.
Kiptaş sosyal projelerinde sadece ev yapmakla kalmıyor, o bölgenin tüm sosyal ihtiyaçlarını giderecek parklar, bahçeler, okullar, kültür salonlar vb. çalışmalarda yapıyor. Tabii doğal olarak bölgenin rantı da artıyor. Zaten reklam filmimize baktığımız zaman Kiptaş'ın biz bu yönünü de ortaya koyduk. Bu açıdan Kiptaş'la Heredot Cevdet gerçekten iyi örtüştü. Şunu da belirteyim reklam çok önemli. Hem kısa bir sürede hedeflediğimiz satışı gerçekleştirirken, hem de Kiptaş'ın bilinirliğini arttıyoruz. Bir nevi Kiptaş'ın marka değeri artıyor. Yani Kiptaş markalaşıyor.
Ayrıntılı bilg için: www.kiptas.com.tr