25 Şubat 2004 Çarşamba 00:00
242 Okunma
Ruh halinize göre beslenin
bezginlik durumunda, sebze grubu yiyecekler tercih edilmeli. Yediğiniz sebzelerin çiğ olmasına dikkat edin. Yavaş yemeye özen gösterin.

Uzmanlar, yorgunluğa karşı bezelye ve havucun birebir olduğunu vurgularken, taze sıkılmış meyve sularına ve evde yapılan meyveli yoğurtların da faydasına dikkat çekiyor. Çekingenliğe karşı kuru baklagiller ve fosfor açısından zengin besinler öneren uzmanlar, bulgur, mercimek ve balık türü yiyeceklerin de yenmesini tavsiye ediyor.

Uzmanların, agresifliğe karşı önerileri ise yağlı tohumlar, özellikle fındık, ceviz ve fıstık. Keyifsizlik durumunda pizza, döner ve hamurla, kişinin kendisini ödüllendirebileceğini ifade eden uzmanlar, endişe durumunda vücutta aşırı sıvı kaybı olacağından hafif çorba, komposto, meyve suyu içilmesinin gerekli olduğunu bildiriyor.

Uzmanlar, hayal kırıklığına karşı enginar ile kerevizin oldukça etkili olduğunu kaydederken, sebzelerin hayal kırıklığını hafifletici etki içerdiğini de hatırlatıyor.

Domates, biber, patl~|~ıcan ve patatesin yalnızlık duygusunu hafiflettiğini belirten uzmanlar, aşırı öfke halinde ekmek, makarna, sebze, meyve yenmesini, kırmızı et ve kafeinli içeceklerden ise uzak durulmasını öneriyor.

Uzmanlar, depresyona maruz kalan kişinin, çok fazla olmamak kaydıyla çikolata, ayrıca şekerli, sütlü tatlılar da yiyebileceğini vurguluyor. Özgüvenini kaybeden kişilere de C vitaminli yiyecekler tavsiye eden uzmanlar, yeşil biber, maydanoz, haşlanmış patates ve kuşburnunun insana güven verdiğini bildiriyor.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100