Bu haber kez okundu.

Opel hedefini büyüttü
Opel, 2015’te 1.1 milyonun üzerinde otomobil satışı ile son 4 yılın Avrupa’da en yüksek satış rakamına ve pazar payına ulaştı. Opel’in Avrupa’daki pazar payı üst üste üç yıldır toplamda yüzde 5.8 artış gösterdi. Opel, Türkiye’de de 47 bin otomobil satışı ile 2014’e göre yüzde 19’lük büyümeye imza attı. Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, “Yoğun talep gören 1.6 dizel otomatik motor ve şanzıman seçeneğinin Türkiye pazarına sunulmasıyla Opel kısa sürede Mokka satışlarını 3’e, Insignia satışlarını 10’a katladı. Opel’in özellikle yeni Astra ve Insignia 1.6 dizel otomatik motor seçenekleri ile segmentlerinde iddialı konuma gelecekleri öngörülüyor. Opel, yeni Astra’da 1.6 dizel otomatiğin desteğiyle segmentinde yeniden lider konuma gelme hedefi taşıyor” diye konuştu.

Ersan İlter

Anahtar Kelimeler:
OpelTürkiyeAstraInsignia
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100