07 Eylül 2006 Perşembe 00:00
147 Okunma
RTÜK, TGRT'nin devrine onay vermedi
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) TGRT'nin devrine onay vermedi.
Edinilen bilgiye göre, News Corporation'un 151 milyon YTL'ye İhlas Yayın Holding A.Ş ve diğer hissedarlardan satın aldığı TGRT'nin devir işlemleri RTÜK tarafından incelendi. ~|~


TGRT hisselerinin yüzde 25'ini satın alan ancak satın alma işlemlerini tam olarak gerçekleştirmediği belirlenen dünyanın en büyük medya holdinglerinden Rupert Murdoch'un sahibi olduğu News Corporation ve hisselerin yüzde 75'ine sahip olan Atlantic Records'ın sahibi Ahmet Ertegün'ün Üst Kurul'dan istediği ön izin reddedildi.

Üst Kurul, istenilen ön iznin "satış işlemine onay verme garantisi" anlamına geldiğini, RTÜK olarak böyle bir izin vermeyeceklerini açıkladı. Üst Kurul, kanalın satış işlemleri tam olarak gerçekleştikten sonra, konunun kanuna uygun olup olmadığını inceleyeceklerini taraflara bildirdi.
ABD'de yayın yapan Fox TV'nin de sahibi olan News Corporation'ın 44 bin çalışanı bulunuyor.
Piyasa değeri 58,1 milyar dolar olan holding, sinema ve televizyon prodüksiyonu, uydu televizyonculuğu, gazete, dergicilik, kitap ve internet alanlarında faaliyet gösteriyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner122

banner121