02 Kasım 2006 Perşembe 00:00
131 Okunma
RTÜK, TGRT'nin devrini onayladı
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), TGRT televizyonunun devir işlemini onayladı. ~|~



RTÜK'ten yapılan yazılı açıklamada, Radyo ve Televizyon Üst Kurulunun, 1 Kasım 2006 tarihli toplantısında, TGRT TV logosuyla yayın yapan Huzur TV A.Ş unvanlı kuruluşun hisse devrine ilişkin 20 Ekim 2006 tarihli başvurusunu, 3984 sayılı Yasa'nın 29. maddesi ile Özel Radyo ve Televizyon Kuruluşları İdari ve Mali Şartlar Yönetmeliği'nin 10 ve 22. maddeleri kapsamında değerlendirerek, devir işleminin onaylanmasını oy çokluğuyla kararlaştırdığı bildirildi. News Corporation'dan geçtiğimiz günlerde yapılan açıklamada, TGRT'nin yayın hakkını elinde bulunduran Huzur Radyo TV A.Ş'nin hisselerinin News Corporation ve Ahmet Ertegün'e devredildiği, News Corporation'un, Atlantic Records'un Kurucu Başkanı Ahmet Ertegün'le birlikte, Temmuz ayında TGRT'yi, İhlas Yayın Holding A.Ş ve diğer hissedarlardan 151 milyon YTL'ye satın almak üzere anlaşma imzaladığı belirtilmişti.


     

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100