Bu haber kez okundu.

Tüketici şikayetleri iki katına çıktı
Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi'nin 2007 Altı Aylık Hak İhlalleri Raporuna göre tüketici şikayetleri geçen yılın aynı dönemine göre iki kat artarak 5 bin 481 oldu. ~|~


Tüketiciler Birliği Genel Başkan Yardımcısı Orhan Demir; "Bu yılın ilk yarısında gelen başvuru sayısı, bir önceki döneme göre yüzde 100 oranında artış gösterdi" dedi. Bu yılın ilk yarısında Tüketiciler Birliği tarafından dile getirilen "banka yıllık hesap işletim ücreti ve kredi kart aidat ücreti" konusunda tüketicilerden yoğun olarak başvuru ve tepki iletildiğini ifade eden Demir, tüketicilerin başvuru sonrasında paralarının iadesinin sağlandığını kaydetti.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100