Bu haber kez okundu.

Bu uyarılara kulak verin
Yiyecek alışverişi tok karnına yapılmalı ~|~

. Yenmemesi gereken ve yüksek enerjili besinler satın alınmamalı,
. Alışverişe liste hazırlayıp çıkılmalı,
. Boş zamanlarda yiyecek atıştırmak yerine egzersiz yapılmalı,
. Öğün atlamadan sık aralıklarla azar azar yemek yenilmeli,
. Göz önünde yiyecek bulundurulmamalı,
. Yemekte küçük, salatada büyük tabak, servis yapılırken ise küçük kepçe seçilmeli, . Tabağa yenecek kadar yemek alınmalı,
. Yemekler mümkün olduğunca yavaş ve iyi çiğnenerek yenmeli,
. Yemek yerken başka aktiviteler yapılmamalı,
. Akşam yemeğinden sonra bir şey yenmemeli.
. Fiziksel aktivitelerin artırılması, yemek pişirilirken düşük enerjili olmasına dikkat edilmesi, etli yemeklere yağ konulmaması, yemeklerdeki yağ miktarının azaltılması, kızartma yerine haşlama, ızgara veya fırında pişirme yöntemlerinin tercih edilmesi, kullanılan yağ ve tuz miktarına dikkat edilmesi ve bol su içilmesi gerektiği de bildirildi.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100