26 Ocak 2008 Cumartesi 00:00
235 Okunma
Kış aylarında tercihiniz balık olmalı
Uzmanlar, A, B3, B6 ve D vitaminleri açısından zengin vitamin deposu olan balığın kış aylarında bolca tüketilmesi gerektiğini belirtiyorlar. ~|~


Bilimsel araştırmalara göre B6 vitamini yönünden yetersiz beslenen kişilerin soğuğa ve açlığa daha hassas oldukları gözlenmiştir. Aynı şekilde A vitamini eksikliği büyümeyi olumsuz etkilemekte ve enfeksiyonlara karşı vücudun direncinin zayıflamasına yol açmaktadır. D vitaminsizliği ise raşitizm hastalığında önemli rol oynar. Raşitizm ise özellikle çocuklarda yemek ve sağlık düzenindeki sakatlıklar yüzünden ağır kemikleşme ve büyüme bozuklularına yol açabilmektedir. Bu faydaları bakımından taze balığın insan vücudu için vazgeçilmez bir önem arz ediyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100