Bu haber kez okundu.

Saat saat zayıflama reçetesi

Uzmanlar, zayıflamak ve sağlıklı kalmak için en uygun saatlerle ilgili bir araştırma yaptı. İşte uzmanlara göre saat saat sağlıklı beslenme düzeni...

~|~ Uzmanlar zayıflamak ve sağlıklı kalmak için en uygun akşam yemeği saatinin 17.00?19.00 arası olduğunu açıkladı. Diyet dünyasının son modası, saatine göre beslenmek. Kimi kitaplar "Saat 16.00?19.00 arası istediğinizi yiyin" diyor, bazıları ise "Bir gün istediğinizi yiyin, ertesi gün aç kalın" tavsiyesinde bulunuyor. Ama bir tek doğru var. İşte bilim adamlarına göre sağlıklı beslenme düzeni:
07.00?08.00
Kahvaltı edin: Bunu hafif bir egzersiz seansından sonra yaparsanız daha iyi olur.
10.00
Ara öğün yiyin: Vücut, bu saatlerde beyin için glükoza ihtiyaç duyar. Düşük karbonhidratlı, muz ya da diyet bisküvi gibi bir şey yiyin.
13.00
Öğlen yemeği yiyin: Enerji seviyesi bu saatte iyice azalır. Eğer daha geçe kalırsanız çok acıkıp gereğinden fazla yersiniz.
14.00?15.00
Ara öğün yiyin: Kandaki glikoz seviyesi bu saatte tavana sıçrar. Ceviz, yağsız mısır patlağı, taze ya da kuru meyve yiyin.
16.00?18.00
Egzersiz yapın: Kas ısısı bu saatte en yüksek seviyesindedir. Egzersizden maksimum verimi alırsınız.
17.00?19.00
Akşam yemeği yiyin: Bu saatlerden itibaren vücut tok hissetmek için daha çok gıdaya ihtiyaç duymaya başlar. Saat 19.00'a kadar akşam yemeği yerseniz bunu yatmadan önce yakmak için fırsat bulmuş olursunuz.
19.00?21.00
Ara öğün yiyin: Bir dilim peynir, bir dilim hindi eti ya da yarım muz yiyin. Bunların içindeki triptofan maddesi gece rahat uyumanıza da yardımcı olur.
Anahtar Kelimeler:
zayıflama reçetesi
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100