Bu haber kez okundu.

Vitamin dolu bir salata için
Salatınızı sağlığa yararı açısından güçlü ve tadı bakımından harika yapmanız için içine size önerdiğimiz taze sebzeleri ve bazı baharatları ekleyebilirsiniz. ~|~

Taze sebzeler salatanızı ekstra hücre koruyucu fenollerle doldurmaktadır. Aynı zamanda bel ölçülerinizi de önemsiyorsanız işte size harika dörtlü: Adaçayı, biberiye, yabani kekik ve tarhana kekiği... Yapılan bir çalışmada, bu otların antioksidan açısından salatalara konabilecek en güçlü bitkiler olduğu ortaya çıktı. Baharat olarak ise eklemeniz gerekenlerin ilk sırasında kimyon bulunmaktadır. İkinci sırada ise taze zencefil.

Beslenmenize ekleyeceğiniz yeterli miktarda antioksidanlar sayesinde Gerçek Yaş'ınızı 6 yıla kadar gençleştirebilirsiniz. Peki hangi sebzeler antioksidan açısından en güçlüleri diye soruyorsanız, işte cevabımız:
Enginar, kırmızı pancar, brokoli, sarmısak, pırasa, turp ve ıspanak ilk tercihler arasında yer almalıdır.

Ayrıca salatanızı süslerken bile sağlığınız için çok yararlı besinler kullanabilirsiniz. Sızma zeytinyağı salatanızı parlak ve leziz gösterir. Zeytinyağına alternatif olarak ise elma sirkesi veya üzüm sirkesi iyi gidecektir.

Yapraklara ne dersiniz?

Biraz acı da olsa çıtır çıtır hindiba yapraklarını denemelisiniz. Antioksidan falavanoid içeren bu bitkinin yaprakları çok yararlıdır.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100