Bu haber kez okundu.

Yeni nesil sütün yararının farkında
Tetra Pak’ın açıkladığı 8. Süt Endeksi, dünyanın her yanındaki tüketicilerin, sütün faydaları hakkında olumlu görüşe sahip bulunduğunu ve sütün besleyici değerinin farkında olduğunu ortaya koyuyor. 
8. Süt Endeksi’nde yayınlanan uluslararası tüketici araştırması, süt endüstrisinde faaliyet gösteren şirketlerin yenilikçi ürünler sunma, pazarlama ve iletişime taze bir yaklaşım getirme yoluyla sütün her yaştan tüketiciye hitap edecek şekilde yeniden canlandırılması gerektiğini vurguluyor. 
Araştırmada; gıda endüstrisinin yıllardır bulunduğu bildirimlere göre her zamankinden daha aktif yaşam süren ve sağlığına önem veren yeni bir kuşağın itici gücüyle, besleyici ama pratik ürünlere olan talebin giderek arttığı görüşüne yer veriliyor. 
Buna göre; insanlar hali hazırda sütü “besleyici”, “sağlıklı”, “iyi bir kalsiyum kaynağı” ve “lezzetli” olarak tanımlıyor. Ancak üreticilerin de değişen yaşam tarzlarını yansıtan içecekler bulup geliştirmesi gerekiyor. 
Söz konusu araştırmaya yer verilen 8. Süt Endeksi’nde; süt endüstrisinde faaliyet gösteren şirketlerin dört küresel ürün trendi çerçevesinde yeni içecekleri başarılı bir şekilde piyasaya sunduğu durumlar da örneklendiriliyor. Bu trendler arasında keyif ürünleri, sütün daha kolay sindirilmesini sağlayan veya ilave edilmiş sağlık faydalarıyla sunulan kişiye özel hazırlanmış ürünler, hareket halinde veya atıştırmalık olarak tasarlanmış ürünler ve organik veya “doğal” değerleri öne çıkaran “saf” süt bulunuyor. HABER MERKEZİ 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100