19 Mayıs 2008 Pazartesi 00:00
851 Okunma
Yorgunluk gideren gıdalar
Öğleden sonraları bastıran bitkinlik ve yorguluğa karşı, kahve ya da bol kalorili yiyeceklerin yerine çok daha iyi alternatiflerleniz olduğunu unutmayın. İşte yorgunluk gideren gıdalar... ~|~

 





Gerek ofiste, gerek okulda gerekse evlerimizde bulunduğumuz günlerde, öğleden sonraları bir kabusa dönüşebiliyor. Uyku bastırıp, vücudunuz yere yığılacak gibi oluyor olabilir... Üzerinize çöken yorgunluğu bastırmak ve enerjinizi yeniden kazanmak için aşağıdaki yiyecek ve içecekleri deneyin, öğleden sonralarınız kabus olmaktan çıksın...

FINDIK: Bitkinliğe karşı çok etkili magnezyum ve selenyum içeren fındıklardan az miktar yemeniz yararlı olacaktır. 6-8 adet yiyeceğiniz fındık size yeteri kadar protein ve sağlıklı bitkisel yağ kazandırır. Bu ikili sayesinde tahmininizden daha fazla enerjik kalırsınız.

KARA ÜZÜM: Kan pıhtılarının birikmesini azaltıp daha iyi bir kan dolaşımı sağlar. Meyve şekerleri açısından zengindir, bir miktar C vitamini içerir ve saç ve cilt için de yararlıdır. Kan dolaşımını düzenlemesi sayesinde sizi bitkinlikten bir nebze koruyabilir.

SU: Bir bardak su için sonra, ofisin veya bulunduğunuz başka bir kapalı alanın dışına çıkıp temiz hava alın.

HURMA: Çok kısa sürede enerji ve güç sağlaması için verilen bu meyve gerçekten çok lezzetlidir. Mineral açısından da zengindir. Özellikle içerdiği potasyum size çok yararlı olacaktır.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100