Bu haber kez okundu.

AVM’ler yerini AVC’lere bırakıyor
Türkiye’de son yıllarda alışveriş merkezleri artarken, yeni bir anlayış gayrimenkul ve perakende sektörünü etkisi altına aldı; Alışveriş caddeleri… Alışveriş caddeleri tıpkı AVM’lerde olduğu gibi mağazaları organize bir şekilde tüketicinin önüne seriyor. Ancak bir farkla; açık bir caddede. Kapalı alanda zaman geçirmek zorunda kalmayan tüketici, aynı zamanda rahat bir şekilde alışveriş yapabiliyor. Daha önce birçok açık alışveriş cadde projelerini başarıyla hayata geçiren uzmanlar şunları söylüyor: “Yoğun iş yaşamında yorulan insanlar, boş zamanlarını açık havada geçirmek istiyor. Alışveriş merkezlerinde kaliteli zaman geçirmek isteyen tüketici için doğru adres. Ancak AVM’lerin kapalı alanlar olması insanları zorluyor, bunaltıyor. Bu noktada alışveriş caddeleri bir adım öne çıkıyor. Alışveriş caddeleri ferahlığı ve organize yapısıyla insanları rahatlatıyor. Ayrıca AVC’ler geleneksel pazar kimliğini bizlere hatırlatıyor.” 
EKONOMİ SERVİSİ

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.