Sağladığı istihdam bakımından Bitlis'in en büyük özel sektör yatırımı olan 'Doğu Çağrı Merkezi', Plus Telekom tarafından hizmete açıldı. Merkez bilinmeyen numaralar servisini de yürütecek
YENİ MESAJ - BİTLİS
Müşteri hizmetleri bulunan firmaların çağrı merkezi operasyonlarını yürütecek olan Plus Telekom, doğunun işsizlik sorununun çözümüne destek verecek önemli bir yatırıma imza attı. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, KKTC Ulaştırma Bakanı Hamza Ersan Saner, BTK Başkanı Tayfun Acarer, Bitlis Valisi Nurettin Yılmaz ve bölge milletvekillerinin katılımı ile Bitlis'te hizmete giren "Doğu Çağrı Merkezi", ilk etapta 300 kişilik ekibi ile hizmete başladı. İlk müşterisi TTNet olan Plus Telekom yakında farklı şirketlere de Doğu Çağrı Merkezi'nden hizmet sunmaya başlayacak. Doğu Çağrı Merkezi'nin açılışında bilgi veren Plus Telekom Genel Müdürü Alper Diker; "Yaklaşık 2 milyon TL'ye mal olan Doğu Çağrı Merkezi ile Bitlis ve ilçelerindeki halkımız için kurumsal bir firmada kendilerini geliştirebilecekleri yeni bir iş fırsatı yaratmak istedik. İlk etapta 300 kişinin çalışabileceği çağrı merkezimizi hayata geçirdik. Bölgedeki yatırımlarımız hızla devam ediyor ve çok sayıda vatandaşımız yeni iş fırsatlarına sahip olacak" dedi.
Hedef 3 bin istihdam2010 yılında işsizlik oranın en yüksek olduğu 3 ilden birisi olan Bitlis'te oldukça sınırlı çalışma olanağı bulunuyor. Plus Telekom'un bu yatırımı yeni kurulacak merkezler ile 1 yıl içinde 1.000, 2 yıl içinde 3 bin kişiye iş imkanı sunarak bölgenin en büyük çağrı merkezi olacak. Merkezde çalışacak personel 2 aylık uzman eğitiminin ardından çağrı merkezinde görevlerine başlayacak. Çağrı merkezinde görev alacak personelin yüzde 80'ini kadınlar oluşturacak. Plus Telekom, yeni açılan tesisinde firmalara çağrı merkezi hizmeti vermenin yanı sıra, yine kendi bünyesinde bulunan 118 70, 118 90, 118 99 servis numaraları ile bilinmeyen numaralar servisini de yürütecek.
YENİ MESAJ - BİTLİS
Müşteri hizmetleri bulunan firmaların çağrı merkezi operasyonlarını yürütecek olan Plus Telekom, doğunun işsizlik sorununun çözümüne destek verecek önemli bir yatırıma imza attı. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, KKTC Ulaştırma Bakanı Hamza Ersan Saner, BTK Başkanı Tayfun Acarer, Bitlis Valisi Nurettin Yılmaz ve bölge milletvekillerinin katılımı ile Bitlis'te hizmete giren "Doğu Çağrı Merkezi", ilk etapta 300 kişilik ekibi ile hizmete başladı. İlk müşterisi TTNet olan Plus Telekom yakında farklı şirketlere de Doğu Çağrı Merkezi'nden hizmet sunmaya başlayacak. Doğu Çağrı Merkezi'nin açılışında bilgi veren Plus Telekom Genel Müdürü Alper Diker; "Yaklaşık 2 milyon TL'ye mal olan Doğu Çağrı Merkezi ile Bitlis ve ilçelerindeki halkımız için kurumsal bir firmada kendilerini geliştirebilecekleri yeni bir iş fırsatı yaratmak istedik. İlk etapta 300 kişinin çalışabileceği çağrı merkezimizi hayata geçirdik. Bölgedeki yatırımlarımız hızla devam ediyor ve çok sayıda vatandaşımız yeni iş fırsatlarına sahip olacak" dedi.
Hedef 3 bin istihdam2010 yılında işsizlik oranın en yüksek olduğu 3 ilden birisi olan Bitlis'te oldukça sınırlı çalışma olanağı bulunuyor. Plus Telekom'un bu yatırımı yeni kurulacak merkezler ile 1 yıl içinde 1.000, 2 yıl içinde 3 bin kişiye iş imkanı sunarak bölgenin en büyük çağrı merkezi olacak. Merkezde çalışacak personel 2 aylık uzman eğitiminin ardından çağrı merkezinde görevlerine başlayacak. Çağrı merkezinde görev alacak personelin yüzde 80'ini kadınlar oluşturacak. Plus Telekom, yeni açılan tesisinde firmalara çağrı merkezi hizmeti vermenin yanı sıra, yine kendi bünyesinde bulunan 118 70, 118 90, 118 99 servis numaraları ile bilinmeyen numaralar servisini de yürütecek.