30 Ağustos 2016 Salı 14:00
111 Okunma
Bonzai kullanan genç hayatını kaybetti
İzmir'in Torbalı ilçesinde yaşayan İ.A. (17) iddiaya göre uyuşturucu madde bonzai içmesinin ardından fenalık geçirince hastaneye kaldırıldı. Torbalı Medifema Hastanesine kaldırılan gence ilk müdahalesi acil serviste yapıldı. Daha sonra Yoğun Bakım Ünitesine alınan ve bir hafta yoğun bakımda tutulan genç önceki gün yaşam mücadelesini kaybetti. Gencin aşırı dozda bonzai içtiği bildirildi. Güvenlik güçleri, olayla ilgili araştırma başlattı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa sahin 2016-08-30 15:43:57

Uyuşturucu maddeler de doz asımı öldürür cünki vücut alıştıkça daha fazlasına ihtiyac duyar esrardan hapa haptan kokaine kokainden eroine kadar gider en sonunda vücut daha fazlasına ihtiyac duyar ve ölümcül doza gider Allah bu illetten korusun

banner100