Bu haber kez okundu.

Sebzeler en ideal besin kaynağımız
Sebzeler organizmamız için gerçek bir nimet. Doyurucu, kalorisi düşük, tok tutuyor. Özellikle yaz aylarında sıcak havada terle kaybedilen sıvıyı telafi etmeye yarıyor. Yeşil sebzeler C vitamini, kırmızı ve sarı renk sebzeler ise betakaroten açısından zengin. Açık sarı renk olanlar E vitamini de içeriyor. Sebzeler ayrıca yorgunluğa bire bir olan potasyum ve manyezyum zengini. Sebzelerin çok iyi yıkandıktan sonra tercihen çiğ yenmesinde fayda var. Ancak koliti olanların bundan kaçınması gerek.~|~
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100