Ekonomik kriz hayatın birçok alanında insanları tasarrufa yönlendirirken, haberleşme sektörü de bundan etkilendi. Türk Telekom 2. Bölge Müdürü Naci Yılmaz, abone sayısının arttığını, ancak telefonla konuşma sürelerinde yüzde 10-15 oranında azalma olduğunu söyledi.
Yılmaz, 2. Bölge Müdürlüğü'nün Antalya'dan Çanakkale'ye uzandığını belirterek, ekonomik krize rağmen abone sayısında artış olduğunu, İzmir'de yaklaşık bir yıl içinde 25 bin 500, bölgede ise 62 bin yeni abone kaydettiklerini söyledi. Abone sayısındaki artışa rağmen kontör sayısında, yani konuşma sürelerinde yüzde 10-15'lik düşüş olduğunu bildiren Yılmaz, şunları söyledi:
"Ekonomik kriz nedeniyle abonelerimiz telefon konuşmalarında daha tasarruflu davranıyor. Konuşma süreleri kısaldı, kontör sayıları azaldı."