Dün Akaretler'de ilk imzayı geçtiğimiz sezonlarda Fenerbahçe formasını giyen Ali Güneş attı. Ali Güneş 3 yıllık mukavele imzalarken imza sonrası yaptığı açıklamada, "Beşiktaşlı yöneticilere teşekkür ediyorum. Teklif geldi, çok fazla düşünmeden Beşiktaş'ı tercih ettim. Büyük bir camiadan başka büyük camiaya geldim. Beşiktaş için elimden geleni yapacağım. İnşallah başarılı olurum" diye konuştu.
Günün diğer imzasını ise Galatasaraylı Berkant Göktan attı. 2 yıllık sözleşmeyi imzalayan Berkant ise şunları söyledi: "Beşiktaş büyük bir kulüp. Her zaman bu takımda oynamak istedim. Çocukluğumda Beşiktaşlıydım. Teklif geldiğinde hiç düşünmeden öneriyi kabul ettim. Gelecek sezon iyi mücadele edersek ve teknik direktörümüzün isteklerini yerine getirirsek başarılı oluruz" şeklinde konuştu.
Günün diğer imzasını ise Galatasaraylı Berkant Göktan attı. 2 yıllık sözleşmeyi imzalayan Berkant ise şunları söyledi: "Beşiktaş büyük bir kulüp. Her zaman bu takımda oynamak istedim. Çocukluğumda Beşiktaşlıydım. Teklif geldiğinde hiç düşünmeden öneriyi kabul ettim. Gelecek sezon iyi mücadele edersek ve teknik direktörümüzün isteklerini yerine getirirsek başarılı oluruz" şeklinde konuştu.
















































































