"Bir galibiyetle övünecek değiliz"
Süper Lig'de uzun süre sonra üst üste iki maçını kazanan Galatasaray'da yönetici Nihat Kırmızı, bir galibiyetle övünecek bir camia olmadıklarını dile getirdi. Kırmızı ayrıca Arda ve Morutan konusunda kararların Torrent tarafından alındığını belirtti
01.03.2022 16:55:00





Galatasaray Sportif A.Ş. Yönetim Kurulu üyesi ve sarı kırmızılı kulübün futbol takımından sorumlu yöneticilerden biri olan Nihat Kırmızı, bir galibiyetle övünecek hallerinin olmadığını söyledi.
Ajansspor'a konuşan ve ligde Göztepe ve ardından Çaykur Rizespor'u yenerek uzun bir sürenin ardından üst üste iki galibiyet alan sarı kırmızıların son durumunu değerlendiren Nihat Kırmızı, "Galatasaray'ın galibiyetleri zaten olağandır, aksi durum yani Galatasaray'ın puan kaybı hayatın normal akışının dışındadır. Galatasarayımız galibiyet aldı diye övünecek değiliz ama takımda olumlu gelişmeler var. İyi bir kamp dönemi geçirdik. Teknik direktörümüz sayın Domenec Torrent hem teknik konular üzerinde hem de takımın motivasyonunu hep en yüksekte tutmak için gece gündüz çalışıyor. Bu sezon karşılaşmaların ikinci bölümlerinde sıkıntılar yaşıyorduk artık 60-70'ten sonra da tepki veren, tempo yükselten bir Galatasaray var" dedi.
Ajansspor'a konuşan ve ligde Göztepe ve ardından Çaykur Rizespor'u yenerek uzun bir sürenin ardından üst üste iki galibiyet alan sarı kırmızıların son durumunu değerlendiren Nihat Kırmızı, "Galatasaray'ın galibiyetleri zaten olağandır, aksi durum yani Galatasaray'ın puan kaybı hayatın normal akışının dışındadır. Galatasarayımız galibiyet aldı diye övünecek değiliz ama takımda olumlu gelişmeler var. İyi bir kamp dönemi geçirdik. Teknik direktörümüz sayın Domenec Torrent hem teknik konular üzerinde hem de takımın motivasyonunu hep en yüksekte tutmak için gece gündüz çalışıyor. Bu sezon karşılaşmaların ikinci bölümlerinde sıkıntılar yaşıyorduk artık 60-70'ten sonra da tepki veren, tempo yükselten bir Galatasaray var" dedi.

















































































