Eğitimciler dert yandı
Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, eğitimin sorunları konusunda sessiz kalan Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı’yı zaman zaman eleştirdiklerini buna karşı Bakan Avcı’dan “Ses çıkmadığını” belirterek, “Şimdi eğitim camiası yeni bir bakan tipi ile karş
Haklar çiğneniyor
“Torpilli şube müdürlüğü görevlendirmeleri son gaz devam ederken, hak edenlerin hakları çiğnenirken, inatla şube müdürlüğü sınavı yapılmazken kimse bize, ‘Nabi Avcı’ya söz etmeyin’ demesin” diyen İSmail Koncuk, “Yeni ama köhne 4+4+4 eğitim sisteminin getirdiği sıkıntıları görmezden gelen bir Milli Eğitim Bakanı olur mu? On binlerce öğretmen norm kadro fazlası olmaktan neredeyse inim inim inlerken seyreden ve oturan bir Bakanı bizim de seyretmemizi kimse beklemesin.Ülkede milli eğitimin problemlerini çözmekte, her ilde farklı farklı uygulamalar yapılırken, çözüm yolunu bilmeyen ve bulamayan bir Bakan ne iş yapar, demeyi kimse bize çok görmesin” dedi. Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, bütün eğitim çalışanları adına, Avcı’dan artık ortaya çıkmasını, problemleri bildiğini ve çözeceğini söylemesini beklediğini vurgulayarak, “Yaşanan haksızlıklara göz yummayacağınızı ispat edin. Ayağa Kalkın Sayın Avcı Ayağa Kalkın!” açıklamasında bulundu. HABER MERKEZİ













































































