logo
23 HAZİRAN 2026

Hakan Şükür yok, Ayhan özür diledi

15.12.2005 00:00:00
Galatasaray, Kayserispor ile 16 Aralık Cuma günü oynayacağı Turkcell Süper Ligi maçının hazırlıklarını basına kapalı yaptığı antrenmanla sürdürdü. Kulüp doktoru Murat Çevik, "Bu hafta Hakan Şükür'ün oynaması zor" dedi.

Teknik direktör Eric Gerets yönetiminde, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapılan antrenmana sakatlığı devam eden futbolcular Hakan Şükür ve Hasan Şaş'ın katılmadıkları, Ergün'ün ise aşil tendonuna aldığı darbe nedeniyle çalışmayı bitiremediği bildirildi.

Kulüp doktoru Murat Çevik, sakat futbolcuların durumu ile ilgili yaptığı açıklamada, ayak başparmağında sakatlığı bulunan Hakan Şükür'ün MR'ının çekildiğini belirterek, ''MR sonuçlarına göre Hakan'ın tedavisine devam ediyoruz. Bu hafta oynaması zor görünüyor'' dedi.

Dr. Çevik, tedavisini Almanya'da sürdüren Hasan Şaş'ın bugü yurda döneceğini de ifade ederek, ''Antrenmanda aşil tendonundan aldığı darbe sonucu Ergün, çalışmayı bitiremedi. Tedavisine başladık'' diye konuştu. Kırmızı kart cezası nedeniyle Kayserispor'a karşı da forma giyemeyecek olan Tomas'ın da dizinde ağrılarının bulunduğunu ifade eden Murat Çevik, bu futbolcuyu da tedavi altına aldıklarını söyledi.

AYHAN BEŞİKTAŞ'TAN ÖZÜR DİLEDİGalatasaray ile Beşiktaş futbol takımları arasında geçtiğimiz hafta yapılan derbi maçta sarı-kırmızılı takımın attığı bir gol sonrası sevinç gösterisini abartarak, Beşiktaş taraftarına yönelik yaptığı parmak hareketi televizyon görüntüsüyle tespit edilen Galatasaraylı futbolcu Ayhan Akman, bu hareketi nedeniyle Beşiktaş camiasından özür diledi. Böyle bir olayın yaşanmasından dolayı duyduğu üzüntüyü dile getiren Ayhan, Lig TV'de yer alan özel röportajında, ''Beşiktaş'ın ekmeğini yedim. Yaptığımın doğru olduğunu düşünmüyorum. Beşiktaş camiasından özür diliyorum'' dedi.

Beşiktaş'ın ekmeğini yedimGalatasaray'dan önce Beşiktaş'ın formasını giydiğini hatırlatan Ayhan, şunları kaydetti: ''O dönemlerden de kalan bir takım olaylar oldu. Daha sonra Galatasaray'a transfer olduğumda ne yazık ki maçlardan sonra bazı istenmeyen olaylar yaşadım. Ben bunları durup dururken yapmadım. Geçmişte yaşananlardan etkilendim. Demek ki eskiden gelen bir takım şeyler kalmış. Attığımız golden sonra istemeyerek de olsa böyle bir şey yaşandı. Daha önce gelişen olayların da etkisi ve maçın atmosferiyle ne yazık ki bu sevinç gösterisini abartıp, yanlış bir harekette bulundum. Tabii ki üzgünüm. Beşiktaş'ın ekmeğini yedim. Yaptığımın doğru olduğunu düşünmüyorum. Beşiktaş camiasından özür diliyorum.''

İLİÇ DAHA İYİSİNİ VEREBİLİRİMGalatasaraylı futbolcu Sasa Iliç, takımına daha iyisini verebilecek güçte olduğunu söyledi. Beşiktaş ile yapılan maçta 2 gol atarak derbiye damgasını vuran Iliç, sarı-kırmızılı ekipte futbolculara yönelik röportaj yasağının kalkmasının ardından çok sayıda taleple karşılaşınca, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde basın toplantısı düzenledi. Iliç, bu sezon transfer olduğu yeni takımına uyum için zamana ihtiyaç duyduğunu belirterek, ''Bu dönemde küçük bir sakatlık geçirdim. Yeni bir ülkeye ve takıma gelmiştim. İlk maçta 2 gol atmıştım, ancak uyum için zaman gerekiyordu. Galatasaray'da beklentiler yüksek. İyi bir kulübe geldiğimi düşünüyorum, ama benim ve takımın zamana ihtiyacı var'' diye konuştu.      TRANSFERİM ORGAN NAKLİ GİBİ OLDUGalatasaray'a transferinin beklemediği bir anda gerçekleştiğini belirten Sırp futbolcu, transferi için ''Organ nakli gibi oldu'' dedi.Takımın mantalitesini yeni yeni anladığını kaydeden Iliç, ''Transferim hiç beklediğim bir transfer değildi. Çabuk gelişti. Bir takımdan başka bir takıma geldim. Organ nakli gibi oldu. Takımın mantalitesini de yeni yeni anlıyorum'' diye konuştu. Camia içinde herkesin beklenti içinde olduğunu anlatan sarı-kırmızılı futbolcu, eleştirildiği dönemde takımdan gitmek isteyip istemediği yönündeki soruya şu yanıtı verdi: ''Galatasaray'da taraftar, yönetim ve medyanın kısa süre içinde büyük beklentileri var. Savaşçı ruha sahibim. Eleştirildiğim dönemde bile gitmeyi hiç düşünmedim. Herkese karşı bir borcum var. Bunu yapmaya çalışıyorum. Takım olarak kenetlendik, başarı için mücadele ediyoruz. Gitmeyi düşünmedim. Uzun süre oynamak istiyorum.''      ÖNCE BİZİM BİR ŞEYLER VERMEMİZ GEREKİYORIliç, kulüpteki ekonomik sıkıntıların hatırlatılması üzerine ''Aile içinde yaşanan bir olay. Bu nedenle konuşmak istemiyorum. Böyle bir sorun yok. Önce bizim takıma bir şeyler vermemiz, ondan sonra beklentiye girmemiz gerekiyor'' dedi.Sarı-kırmızılı oyuncu serbest vuruşları kullanmamasıyla ilgili bir soru üzerine, takımda çok kaliteli oyuncular olduğunu belirterek, ''Serbest vuruşları iyi kullanacak oyunculara sahibiz. Onlar benden daha iyi atıyorlar. Bu konular problem değil. Önemli olan takımın başarısı'' dedi.      2-3 MAÇTA HATA YAPILMADI?INI GÖRDÜMSasa Iliç, hakem hatalarıyla ilgili soru üzerine de bugüne kadar 2-3 maçta hata yapılmadığını gördüğünü kaydetti.Sarı-kırmızılı futbolcu, ''Hakemleri suçlamak istemiyorum, ancak bugüne kadar hiç hata yapılmayan 2-3 maç gördüm. Yine de biz kendi işimize bakmalıyız. Fenerbahçe ile aramızdaki puan farkını kapatacak güçteyiz. Daha adapte olursa ve devre arasında da iyi çalışırsak şampiyon olacak güçteyiz'' şeklinde konuştu.      YERİM İKİ FORVETİN ARKASIGerçek mevkiinin iki forvetin arkası olduğunu kaydeden Iliç, ''Ama ben her yerde oynamak zorundayım. Ne görev verilirse onu yapmak durumundayım'' dedi. Dünya Kupası'nda Sırbistan-Karadağ Milli Takımı'nda forma giyecek Iliç, kupada ortaya koyacağı performansın sonucunda kendisine gelecek bir teklifi değerlendirip değerlendirmeyeceği yönündeki bir soruya ''Galatasaray formasıyla başarılara imza atmak için geldim. Burada mutluyum. Takımdan ayrılmak zor, ancak her iki tarafı memnun edecek bir teklifte düşünülebilir. Yine de ben burada mutluyum'' yanıtını verdi.

Edin Visca, tekrar Başakşehir'de

RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı

23.06.2026 17:39:00
İhlas Haber Ajansı
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken eski yıldızı Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladığını duyurdu. Konuyla ilgili kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" ifadelerine yer verildi.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla kulüp tarihine geçen 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, Başakşehir kariyerinde 398 müsabakada görev aldı.

Visca, Başakşehir'in 2019-2020 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynayan isimlerden biri olmuştu. Turuncu-lacivertli formayla uzun yıllar başarılı performans sergileyen deneyimli oyuncu, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulunduruyor.

Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca ise yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle yalnızca 9 karşılaşmada görev alabildi. Bosna Hersekli futbolcu, bu süreçte gol veya asist katkısı üretemedi.

Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı

Trabzonspor, Onana'nın tekrar Bordo-Mavili formayı giymesi için uğraşıyor. Ancak beklenen sonuç alınamazsa, gidilecek adreslerden biri Stefan Ortega... Beşiktaş açısından da Alman kalecinin durumu benzerlik gösteriyor

23.06.2026 12:50:00
Haber Merkezi
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Manchester City, geride bıraktığımız sezonun devre arasında Stefan Ortega'yı 580 bin euro karşılığında Nottingham Forest Kulübü'ne satmıştı. Alman eldiven, yarım sezonluk kontrat yaptı. Yani 30 Haziran sonrasında bedelsiz olarak istediği yere gidebilecek...

İBRE ONA ÇEVRİLECEK

Trabzonspor, geçen sezon Manchester United'dan kiraladığı Andre Onana'nın kalması için şartları zorluyor. Fakat Kamerunlu eldivende sorun çıkması halinde ibrenin Stefan Ortega'ya çevrileceği öğrenildi. 33 yaşındaki kaleci konusunda Beşiktaş'ın da benzer planları var...

SIKINTI YAŞANIRSA

Kartal'ın önceliği Stefan Ortega değil... Ancak alternatiflerde sıkıntı yaşanırsa onlar da Alman eldivene yoğunlaşacak. 1.85 boyundaki file bekçisinin çok sayıda talibi bulunuyor. Tecrübeli oyuncu, bütün seçeneklerini görmek istiyor. Bu sebeple kariyeriyle ilgili kısa sürede karar vermeyecek.

Ürdün veda etti


 
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. 

23.06.2026 11:05:00
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Ürdün veda etti
Ürdün veda etti

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu'nun ikinci haftasında oynanan maçta Cezayir, Ürdün'ü 2-1 yendi. Bu sonucun ardından Cezayir grupta puanını 3'e yükseltirken, Ürdün ikinci karşılaşmasında da sahadan mağlubiyetle ayrıldı ve turnuvaya veda etti. Ürdün ve Cezayir taraftarları maçı statta birlikte izledi.

Maçın ilk golünü Ürdün'den 36. dakikada El Reşdan (kaydetti. Cezayir'in golleri 69. dakikada Binboali ve 82. dakikada Guiri'den geldi.

Ürdün son maçında Arjantin ile oynayacak. Cezayir ise Avusturya ile... Cezayir ilk maçında Arjantin'e 3-0, Ürdün de Avusturya'ya 3-1 yenilmişti.

Senegal ikinci maçını da kaybetti


 
Geçen yıl Afrika Uluslar Kupası'nı kazanan ancak kurak ihlali nedeniyle iki ay sonra kupayı Fas'a vermek zorunda kalan Senegal, Fransa'dan sonra Erling Haland'lı Norveç'e de boyun eğdi. Senegal, son 32 yolunda Irak maçını kazanırsa bir ihtimal yoluna devam edebilir. 
 

23.06.2026 06:42:00 / Güncelleme: 23.06.2026 06:55:35
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Senegal ikinci maçını da kaybetti
Senegal ikinci maçını da kaybetti

2026 FIFA Dünya Kupası I Grubu'nda Norveç, ikinci maçında Senegal'i 3-2 mağlup ederek son 32 turunu garantiledi.
I Grubu'ndaki ilk maçında Irak'ı 4-1 yenen Norveç, Senegal'i de 3-2 mağlup etti ve son 32 turuna çıkmayı kesinleştirdi.

Kadro güçlü de...

Kadrosunda Sadio Mane, Koulibaly, Mendy, Idrissa Gueye, Sarr, Jackson gibi güçlü isimler barındıran Senegal ise ilk maçında 2022 Dünya Kupası finalisti Fransa'ya 3-1 kaybetmişti. 
İlk maçta Irak'a 2 gol atan Haaland, ikinci karşılaşmada da Senegal'e attığı 2 golle turnuvadaki gol sayısını 4'e çıkardı. Böylece Messi'nin (5 gol) ardından ikinci sıraya yükseldi. Fransa'dan Mbappe'nin de 4 golü bulunuyor.

2022 Dünya Kupası'nd da Avrupa takımlarına yenilmişti

Senegal, 2022 Dünya Kupası'nad da Hollanda mağlubiyetiyle başlamıştı. Ardından ev sahibi Katar'ı 3-1, Güney Amerika ekibi Ekvador'u ise 2-1 yenereki gruptan ikinci sırada çıkmıştı.
Son 16 turunda ise İngiltere'ye 3-0 yenilerek elenmişlerdi.
2018'deki Dünya Kupası'nda gruptan çıkamayan Senegal, 2006, 2010 ve 2014'e katılamamıştı. 2002'de ise çeyrek finalde Türkiye'ye yenilmişti.

Maçın karnesi

Hakemler: Wilton Pereira Sampaio, Bruno Boschilia, Bruno Pires (Brezilya)

Norveç: Nyland, Heggem (Dk. 84 Oestigaard), Ryerson (Dk. 12 Pedersen), Ajer, Wolfe, Berge, Odegaard, Aursnes (Dk. 46 Berg), Nusa (Dk. 71 Schjelderup), Sörloth (Dk. 84 Bobb), Haaland

Senegal: Mendy (Dk. 63 Diaw), Koulibaly (Dk. 72 Pape Sarr), Niakhate, Diouf (Dk. 54 Jakobs), Idrissa Gueye, Camara (Dk. 63 Ciss), Diatta, Sarr, Pape Gueye (Dk. 54 Mbaye), Mane, Jackson

Goller: Dk. 43 Pedersen, Dk. 48 ve Dk. 58 Haaland (Norveç), Dk. 53 ve Dk. 90 Sarr (Senegal)

Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi

22.06.2026 22:21:00
Haber Merkezi
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi.

ABD'nin Arlington kentindeki Dallas Stadyumu'nda oynanan mücadelede 39 yaşındaki efsane oyuncu Lionel Messi, attığı gollerle tarihe geçti ve Miroslav Klose'yi geride bırakarak Dünya Kupası tarihinin en golcü futbolcusu unvanını tek başına ele geçirdi.

Maçın önemli anları



Karşılaşmanın henüz 9. dakikasında Arjantin penaltı kazandı, ancak Lionel Messi beyaz noktada kaleciyi geçemedi.

Kaçırdığı penaltıya rağmen oyundan düşmeyen Messi, 38. dakikada şık bir golle Tangocuları 1-0 öne geçirdi.

Maçın skorunu belirleyen gol yine 90+5. dakikada sahneye çıkan Lionel Messi'den geldi.

Turnuvadaki gol sayısını 17'ye çıkaran Messi, turnuva tarihinin en golcü ismi oldu.

Puan Durumu ve Gelecek Maçlar



Bu sonuçla birlikte grupta 2'de 2 yapan son şampiyon Arjantin puanını 6'ya yükseltip gruptan çıkmayı başardı. İkinci maçında ilk yenilgisini alan Avusturya ise 3 puanda kaldı.

Grubu'nun son haftasında Arjantin, Ürdün ile formalite maçına çıkarken; Avusturya, üst tur şansını sürdürmek için Cezayir ile kritik bir karşılaşmaya çıkacak.

Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı

2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

22.06.2026 10:04:00
Haber Merkezi
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

Tarihinde ilk kez turnuvaya katılan Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan da puan alarak eleme turları için önemli bir avantaj elde etti.

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası tarihindeki ilk golünü de Muslera'nın kalesini koruduğu Uruguay'a karşı attı.



H Grubu'nda bugün oynanan maçların ardından İspanya 4 puanla liderlik koltuğunda otururken, Uruguay ve Yeşil Burun Adaları'nın 2'şer, Suudi Arabistan'ın ise 1 puanı bulunuyor.

Gruptaki son maçlarda Uruguay ile İspanya, Yeşil Burun Adaları ile de Suudi Arabistan karşılaşacak.

İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı

2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

22.06.2026 09:46:00
İhlas Haber Ajansı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

FIFA 2026 Dünya Kupası H Grubu 2. hafta maçında İspanya ile Suudi Arabistan, Mercedes-Benz Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Brezilyalı hakem Raphael Claus'un yönettiği maçın 10. dakikasında Lamine Yamal, ilk Dünya Kupası golünü kaydederken, İspanya 1-0 öne geçti. 21 ve 24. dakikalarda Mikel Oyarzabal'ın golleriyle Luis de la Fuente'nin öğrencileri ilk yarıyı 3-0 üstün bitirdi.



49. dakikada İspanya'nın köşe vuruşunda Al Tambakti topu kendi kalesine gönderince skor 4-0 oldu. İlerleyen dakikalarda başka gol sesi çıkmayınca, Matadorlar sahadan 4-0 galip ayrıldı. Bu sonuçla İspanya puanını 4'e yükseltirken, Suudi Arabistan ise 1 puanda kaldı.

Grubun son maçında İspanya, Urugay ile, Suudi Arabistan ise Yeşil Burun ile karşı karşıya gelecek.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti

2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.

22.06.2026 09:43:00
İhlas Haber Ajansı
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.



Salon: Ankara
Hakemler: Ovuka Sinisa (Bosna Hersek), Koutsoulas Michail (Yunanistan)
Türkiye: Berka Buse Özden, Yaprak Erkek, Elif Şahin, Melissa Vargas, İlkin Aydın, Sinead Jack, Gizem Örge (L), (Cansu Özbay, Hande Baladın, Eylül Akarçeşme Yatgın, Defne Başyolcu, Saliha Şahin)
Başantrenör: Daniele Santarelli
Çin: Yushan Zhuang, Xin Tang, Zixuan Zhang, Zhongnan Guo, Aoqian Wang, Chenxuan Li, Mengjie Wang (L), (Yuhan Dong, Yuanyuan Wang, Shengyu Xie, Xiangyu Gong, Houyu Chen, Feifan Ni, Shuming Yang)
Başantrenör: Cai Bin
Setler: 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12

İran yeşil sahada da ayakta

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci maçında İran, güçlü rakibi Belçika ile Los Angeles'taki SoFi Stadyumu'nda 0-0 berabere kalarak tarihi bir puana imza attı

22.06.2026 09:40:00
Haber Merkezi
İran yeşil sahada da ayakta
İran yeşil sahada da ayakta
2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci maçında İran, güçlü rakibi Belçika ile Los Angeles'taki SoFi Stadyumu'nda 0-0 berabere kalarak tarihi bir puana imza attı.

Bu sonuçla gruptaki ikinci beraberliğini alan "Team Melli" (Milli Takım), son maçlar öncesinde gruptan çıkma umutlarını korudu.

ABD hükümetinin uyguladığı seyahat kısıtlamaları ve tesis önündeki protestolar nedeniyle hazırlık dönemini oldukça gergin geçiren İran, sahada gösterdiği dirençle tüm dünyaya büyük bir sürpriz yaptı.

Kalede Bir Duvar: Alireza Beiranvand

Maçın tartışmasız kahramanı İran kalecisi Alireza Beiranvand oldu. Belçika'nın Kevin De Bruyne ve Romelu Lukaku gibi yıldızlarıyla geliştirdiği ataklarda tam 7 kurtarışa imza atan deneyimli eldiven, kalesini gole kapattı.

Maçın 25. dakikasında İran, harika bir serbest vuruş organizasyonuyla Mehdi Taremi'nin ayağından golü buldu. Ancak VAR incelemesi sonrasında gol ofsayt gerekçesiyle iptal edildi.

Kırmızı Kart: 66. dakikada Belçika savunma oyuncusu Nathan Ngoy büyük bir hata yaptı. Araya giren Taremi'yi düşüren Ngoy, doğrudan kırmızı kart görerek Belçika'yı 10 kişi bıraktı.

İran'ın dünyaca ünlü yıldızı Alireza Jahanbakhsh, ikinci yarıda oyuna dahil olarak milli takım formasıyla 100. maçına çıktı ve dalya dedi.

"Belçika Şanslıydı"

Maçın ardından açıklamalarda bulunan İran Teknik Direktörü Ardeshir Ghalenoei, oyuncularıyla gurur duyduğunu belirtti.

Ghalenoei, "Çok iyi oynadık ve maçı kazanabilirdik. Belçika 10 kişi kaldıktan sonra kaybetmediği için şanslıydı. Artık bu maç bitti, tamamen Mısır maçına odaklandık" diyerek iddialarını ortaya koydu.

Dünya Kupası G Grubu'ndaki son maçlarda İran, 26 Haziran'da Seattle'da lider Mısır ile karşı karşıya gelecek. Kazanan takım doğrudan adını bir üst tura yazdıracak.

Bizim yapamadığımızı Curaçao yaptı

2026 FIFA Dünya Kupası'nda Ekvador ile Curaçao, 0-0 berabere kaldı.

21.06.2026 10:08:00
Anadolu Ajansı
Bizim yapamadığımızı Curaçao yaptı
Bizim yapamadığımızı Curaçao yaptı
2026 FIFA Dünya Kupası'nda Ekvador ile Curaçao, 0-0 berabere kaldı.

Gruptaki ilk maçında Dünya Kupası tarihindeki ilk golünü Almanya'ya atan Curaçao, Ekvador beraberliği ile de turnuva tarihindeki ilk puanını almayı başardı.

Almanya'nın 6 puanla son 32 turuna kalmayı garantilediği grupta, Fildişi Sahilleri'nin 3, Ekvador ve Curaçao'nun 1'er puanı bulunuyor.

Curaçao kalecisi Eloy Room, yaptığı 15 kurtarışla ülkesinin ilk puanı almasında büyük pay sahibi oldu.

Curaçao, Karayip Denizi'nin güneyinde, Venezuela kıyılarının yaklaşık 65 kilometre kuzeyinde yer alan 160 bin nüfuslu bir ada ülkesidir.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.