Kayserispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Beşiktaş'a 2-0 yenilmelerine karşın, rövanşta turu geçen tarafın kendileri olacağı iddiasında bulundu. Sağlam, Beşiktaş karşısında 7-8 net gol pozisyonunu değerlendirememekten yakınırken, "Bireysel hatalardan dolayı 2 gol yedik. 2-0 yenilmemize rağmen Beşiktaş'ı eleyecek güçteyiz. Kayseri'de, Beşiktaş'a 3 gol atacağımıza inanıyorum. Beşiktaş'ı eleyecek güçte ve kalitedeyiz. Burada kaçırdığımız gollerin 3'ünü rövanşta atarsak, turu geçeriz" dedi. Beşiktaş taraftarlarına, kendisine gösterdikleri sevgi nedeniyle teşekkür eden Sağlam, bir gazetecinin, "Teknik direktörlük için Beşiktaş'tan teklif alıp almadığı" sorusuna, "Rıza Çalımbay'ın görevi bırakmasından sonra bir teklif olmuştu, ama benim Kayserispor ile 3 yıllık sözleşmem var. Kayserispor'un hedefleri büyük ve bu hedeflere ulaşmak için çaba gösteriyoruz" diye yanıt verdi.


















































































