logo
23 HAZİRAN 2026

Tek güzel yanı liderlik

Beşiktaş, geride bırakmaya hazırlandığımız 2015'in ilk bölümünde şampiyonluğu son haftalarda kaçırırken, bu sezonun ilk yarısını lider tamamlayarak yeni yıla umutlu giriyor

30.12.2015 00:00:00
Siyah-beyazlı ekip, 2014-2015 sezonunun ikinci yarısında uzun süre şampiyonluk yarışının içinde yer alsa da son haftalarda arka arkaya aldığı kötü sonuçlarla 2008-2009'dan bu yana özlemini çektiği mutlu sona yine ulaşamamıştı. Sezonun bitmesiyle Hırvat çalıştırıcı Slaven Bilic'le yollarını ayıran ve tecrübeli teknik direktör Şenol Güneş'i takımın başına getiren Beşiktaş, 2015-2016 sezonunda özellikle Süper Lig'deki performansıyla büyük beğeni topladı. Ligin ilk yarısında topladığı 41 puanla son yılların en yüksek rakamına ulaşan ve en yakın takipçisi Fenerbahçe'nin bir puan önünde devre arasına lider giren siyah-beyazlı ekip, 2016'ya mutlu ve umutlu başlayacak.

Bilic gitti, Güneş geldi
Beşiktaş, 2015'te iki teknik direktörle çalıştı. Yılın ilk bölümünde Hırvat çalıştırıcı Slaven Bilic yönetiminde mücadele eden siyah-beyazlı ekip, geride kalan sezonun sona ermesiyle takımın başına getirdiği deneyimli teknik adam Şenol Güneş'le 2015'i tamamladı. Beşiktaş, Bilic yönetiminde 27 maçta 13 galibiyet, 5 beraberlik ve 9 yenilgi aldı. Güneş idaresindeki siyah-beyazlı ekip ise 25 karşılaşmada 17 galibiyet ve beraberlik elde ederken, 3 kez sahadan boynu bükük ayrıldı.

Kupa özlemi 2015'te de sürdürdü
Beşiktaş, yıllardır özlemini çektiği kupa hasretine 2015'te de son veremedi. Fikret Orman başkanlığında henüz kupa sevinci yaşayamayan siyah-beyazlı ekip, 2015'te Süper Lig'i üçüncü sırada tamamlarken, Ziraat Türkiye Kupası ve UEFA Avrupa Ligi'ne son 16 turunda veda etti. Beşiktaş, üç kulvarda mücadeleye başladığı bu sezon ise UEFA Avrupa Ligi'ne gruplarda veda ederken, Süper Lig'de ilk yarıyı lider tamamladı, Ziraat Türkiye Kupası'nda ise grup maçlarını sürdürdü. Son kupa sevincini, 2010-2011 sezonunda Türkiye Kupası'nda yaşayan siyah-beyazlı ekip, o dönemden bu yana hiçbir kulvarda mutlu sona ulaşamadı.

52 maçın 30'unu kazandı
Beşiktaş, geride kalan sezonun ikinci yarısı ile 2015-2016'nın ilk yarısını kapsayan 2015 yılı içinde çıktığı 52 resmi maçın 30'unda galip geldi, 10 beraberlik alıp, 12 karşılaşmada da mağlup oldu. Bu müsabakalarda 93 kez rakip fileleri havalandıran siyah-beyazlı ekip, kalesinde ise 52 gol gördü. Beşiktaş, söz konusu mücadelelerin 36'sını Süper Lig, 10'unu UEFA Avrupa Ligi, 6'sını da Ziraat Türkiye Kupası'nda oynadı.

İç saha maçlarını 3 ayrı statta oynadı
Beşiktaş, 2015'te iç saha maçlarını 3 ayrı statta yaptı. Siyah-beyazlı ekip, yeni stadı Vodafone Arena'nın yapımı sürecinde 2015'te ev sahibi takım sıfatıyla 26 resmi karşılaşmanın 13'ünü Atatürk Olimpiyat, 7'sini Ankara Osmanlı, 6'sını ise Başakşehir Fatih Terim Stadı'nda oynadı. Beşiktaş, bu süreçte Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 6 Süper Lig, 5 UEFA Avrupa Ligi, 2 Ziraat Türkiye Kupası müsabakasına çıktı. Siyah-beyazlı ekip ayrıca, Ankara Osmanlı'da 7, Başakşehir Fatih Terim Stadı'nda ise 6 lig maçı mücadelesi verdi.

Hutchinson'ın istikrarı
Beşiktaş'ta Kanadalı futbolcu Atiba Hutchinson, 2015'in en istikrarlı oyuncusu oldu. Yıl içinde yapılan 52 maçın 41'inde forma giyen 32 yaşındaki futbolcu, 3 bin 522 dakika sahada kaldı. Hutchinson'ı, 3 bin 105 dakikayla Gökhan Töre, 2 bin 769 dakikayla Jose Sosa, 2 bin 711 dakikayla Olcay Şahan ve 2 bin 489 dakikayla da kaleci Tolga Zengin izledi. Siyah-beyazlı ekipte 2015'te toplam 38 futbolcu forma şansı buldu.  

En golcüsü Gomez
Beşiktaş'ın 2015 yılında en golcü futbolcusu sezon öncesi İtalya Birinci Futbol Ligi takımlarından Fiorentina'dan kiralanan Mario Gomez oldu. Alman futbolcu, 2015'te 13'ü Süper Lig, 2'si UEFA Avrupa Ligi olmak üzere toplam 15 gole imza attı. Gomez'i 13 golle Cenk Tosun ve 11 golle Demba Ba takip etti. Beşiktaş'ta 2015 yılında toplam 18 futbolcu skora katkıda bulundu. Atılan 93 golün 91'ini siyah-beyazlı futbolcular kaydederken, diğer iki golde rakip oyuncular, kendi filelerini havalandırdı. 91 golün futbolculara dağılımı şöyle:

Veli Kavlak, 52 maçın 37'sinde forma giyemedi
Beşiktaşlı futbolcu Veli Kavlak, sakatlığı sebebiyle 2015'teki 52 maçın 37'sinde forma giyemedi. Geride kalan sezon omzundan yaşadığı sorun sebebiyle iki kez operasyon geçiren 27 yaşındaki futbolcu, 9 ay yeşil sahalardan uzak kaldı. Bu sezon hiçbir lig, Avrupa kupası maçında görev yapamayan Veli Kavlak, Ziraat Türkiye Kupası'nda oynanan 2 müsabakanın birinde 71 dakika süre alırken, diğerinde ise 90 dakika sahada kaldı. Beşiktaş'a geride kalan sezon ara transfer döneminde katılan Tolgay Arslan da sezon öncesi hazırlık kampında yaşadığı ciddi sakatlık sebebiyle 2015-2016 sezonunda henüz forma giyemedi. Tedavi sürecinin tamamlanmasının ardından form tutmak için saha çalışmalarına başlayan Tolgay Arslan'ın, ligin ikinci yarısında takımının başarısı için ter dökmesi bekleniyor.

 

Ilaix Moriba cimbom olacak mı?


 
Galatasaray merkez orta saha konusunda yıldız isimlerle ilgileniyor. Ancak Celta Vigo forması giyen Ilaix Moriba da yoklandı. Bu hareketin arkasında farklı bir düşünce var...

23.06.2026 14:28:00
Haber Merkezi
Ilaix Moriba cimbom olacak mı?
Ilaix Moriba cimbom olacak mı?

Galatasaray'ın güçlendireceği bölgelerden biri kesinlikle merkez orta saha olacak. Sarı-Kırmızılılar'ın listesinde yıldız alternatifler bulunuyor. Fakat Cim-Bom'dan sürpriz bir hamle geldi. Celta Vigo forması giyen Ilaix Moriba için 15 milyon Euro önerildi.







Cimbomun teklifi düşük bulundu

La Liga temsilcisinin ise en az 20 milyon euro beklediği kaydedildi. Taraflar arasındaki temaslar sürüyor. Herkes Ilaix Moriba ismine şaşırdı ancak bu hareketin arkasında farklı bir düşünce bulunuyor. Gineli futbolcu, 23 yaşında ve Türkiye Futbol Federasyonu'nun "genç" yabancı kriterini karşılıyor.







Genç olması avantaj

23 yaşındaki Ilaix Moriba, geride bıraktığımız sezonda La Liga'da tam 36 maça çıktı. Sahada 2.489 dakika kaldı. 2 gol ve 3 asist üretti. Galatasaray Yönetimi, birçok kulvarda mücadele verileceği için Ilaix Moriba'yı da kadrosuna katmak istiyor. 1.85 boyundaki futbolcunun asıl yeri merkez orta saha. Ancak 10 numara ve ön liberoda da görev yapabiliyor. Yani tam bir joker. Gineli yıldızın, Galatasaray'a çok sıcak baktığı öğrenildi. Taraflar arasındaki pazarlıklar devam ediyor.

Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele


 
Beşiktaş ve Trabzonspor, Adil Demirbağ için Konyaspor'la temaslarda bulunuyordu. Devreye son olarak Fenerbahçe'nin girdiği öğrenildi. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da ilgili!

23.06.2026 14:21:00
Haber Merkezi
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele

Konyaspor'un 28 yaşındaki stoperi Adil Demirbağ kelimenin tam anlamıyla paylaşılamıyor... 1.85 boyundaki savunmacının Konyaspor'la sözleşmesi 30 Haziran 2027'de bitiyor. Yani kontratının son senesine girdi. Beşiktaş ve Trabzonspor, 1.85 boyundaki savunmacı konusunda bazı temaslarda bulunmuştu.







Takımına kazandırmak istiyor

Fenerbahçe'nin de Konyaspor'la iletişime geçtiği öğrenildi. Oyuncunun şartları soruldu. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da gelişmeleri takip ediyor. Adil, kulübüne iyi para kazandırarak ayrılmak istiyor. Bu sebeple Konyaspor Yönetimi'ni ikna edecek takım, onu da ikna edecek...







Beşiktaş altyapısı etiketi de taşıyor

Tecrübeli savunmacı, geride bıraktığımız sezonda 24 lig maçına çıktı. Sahada 2.088 dakika kaldı. 2 gol ve 2 asist üretti. Adil Demirbağ, bir dönem Beşiktaş altyapısına da oynamıştı. Birçok kulüp, yerli oyuncu havuzlarını güçlendirmeye çalışıyor. Adil bu anlamda en değerli seçeneklerden biri...

Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı

Trabzonspor, Onana'nın tekrar Bordo-Mavili formayı giymesi için uğraşıyor. Ancak beklenen sonuç alınamazsa, gidilecek adreslerden biri Stefan Ortega... Beşiktaş açısından da Alman kalecinin durumu benzerlik gösteriyor

23.06.2026 12:50:00
Haber Merkezi
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Trabzonspor ve Beşiktaş'ın Stefan Ortega savaşı
Manchester City, geride bıraktığımız sezonun devre arasında Stefan Ortega'yı 580 bin euro karşılığında Nottingham Forest Kulübü'ne satmıştı. Alman eldiven, yarım sezonluk kontrat yaptı. Yani 30 Haziran sonrasında bedelsiz olarak istediği yere gidebilecek...

İBRE ONA ÇEVRİLECEK

Trabzonspor, geçen sezon Manchester United'dan kiraladığı Andre Onana'nın kalması için şartları zorluyor. Fakat Kamerunlu eldivende sorun çıkması halinde ibrenin Stefan Ortega'ya çevrileceği öğrenildi. 33 yaşındaki kaleci konusunda Beşiktaş'ın da benzer planları var...

SIKINTI YAŞANIRSA

Kartal'ın önceliği Stefan Ortega değil... Ancak alternatiflerde sıkıntı yaşanırsa onlar da Alman eldivene yoğunlaşacak. 1.85 boyundaki file bekçisinin çok sayıda talibi bulunuyor. Tecrübeli oyuncu, bütün seçeneklerini görmek istiyor. Bu sebeple kariyeriyle ilgili kısa sürede karar vermeyecek.

Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?

Trabzonsporlu Christ Inao Oulai, Fildişi Sahili Milli Takımı'yla Dünya Kupası'nda en çok dikkat çeken isimler arasına girdi. Fransa'da ise Ligue 1 ekiplerinin onu nasıl Trabzonspor'a kaptırdığı sorgulanıyor!

23.06.2026 12:29:00
Haber Merkezi
Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?
Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?
Trabzonspor geride bıraktığımız sezonun başında Bastia Kulübü'ne 5.5 milyon euro ödeyerek Christ Inao Oulai'yi kadrosuna katmıştı. Bastia, sonraki satıştaki kardan %20'lik pay hakkına da sahip... Genç yetenekle 30 Haziran 2030 tarihine kadar mukavele yapıldı.






HERKESİN DİKKATİNİ ÇEKTİ

Oulai sahaya ilk adımını attığı andan itibaren farkını hissettirdi. Ardından Fildişi Sahili Milli Takımı'nın da önemli parçalarından biri haline geldi. Dünya Kupası kadrosuna alındı. İlk 2 maçlar itibarıyla da herkesin dikkatini çekti. Fransa'da ise farklı bir gündem oluştu...






BURNUNUZUN DİBİNDEYDİ

Şu anda Fransa'da, Ligue 1 ekiplerinin Oulai'yi nasıl fark edemediği sorgulanıyor. 20 yaşındaki merkez orta saha piyasa değerini katlarken, "Ligue 1 takımları, burunlarının dibindeki Oulai'yi fark etmedi. Trabzonspor, onların göremediğini gördü" şeklinde yorumlar yapılıyor. Dünya Kupası sonrasında Bordo-Mavililer'e çok yüksek teklifler gelebilir.

Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor

Beşiktaş, Suudi Arabistan yolcusu Ndidi'nin yerini doldurmak için gözünü İtalya’ya dikti. Siyah-beyazlılar, geçmişte Galatasaray ve Okan Buruk’un da ısrarla istediği ancak kadrosuna katamadığı Genoa'nın Danimarkalı yıldızı Morten Frendrup için harekete geçiyor. Finansal krizdeki İtalyan kulübü kapıyı 20 milyon Euro'dan açarken, Kartal'ın ilk hamlesi 10-12 milyon Euro'luk bir teklifle masaya oturmak olacak

23.06.2026 12:21:00
Haber Merkezi
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Yeni sezon transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, orta sahasını güçlendirmek için rotayı İtalya'dan başka tarafa çevirmemekte kararlı. Siyah-beyazlılar, Suudi Arabistan kulüplerinin radarına giren Wilfred Ndidi'nin takımdan ayrılma ihtimaline karşı, Genoa forması giyen Morten Frendrup'u listesine aldı.






GENOA OYUNCU SATMAK ZORUNDA

İtalyan basınından TuttoSport'un haberine göre; Genoa, finansal durumunu dengelemek ve borçlarını azaltmak adına bu yaz oyuncu satışına onay verecek. İtalyan kulübünün elden çıkarmaya sıcak baktığı isimlerin başında gelen 25 yaşındaki Danimarkalı orta saha için Beşiktaş'ın ilgisi ciddi boyutta.






KAPIYI 20 MİLYON EURO'DAN AÇTILAR

Ancak bu transferde Beşiktaş'ı zorlayacak en büyük etken oyuncunun yüksek bonservis bedeli. Genoa, başarılı orta saha oyuncusu için kapıyı 20 milyon euro'dan açıyor. Kulüp CEO'su Andrés Blázquez'in, geçtiğimiz yıl İspanya'dan gelen 15 milyon euro'luk bir teklifi hiç düşünmeden reddettiği biliniyor.






NDIDI SUUDİ ARABİSTAN'A

Beşiktaş yönetimi, Ndidi'nin Suudi Arabistan'a transfer sürecini yakından takip ederken, Frendrup için de Genoa kulübüyle mali şartları esnetmek adına önümüzdeki günlerde resmi temaslara başlamayı planlıyor.

Daha önce Galatasaray'ın da transfer listesinde olduğuna dair haberler yapılan Danimarkalı ön libero için 10-12 milyon euro'luk bir ilk teklif yapılma ihtimali olabilir.

Beşiktaş'tan sürpriz Vlahovic hamlesi

Juventus ile sözleşmesinin son günlerine (30 Haziran'da bitiyor sözleşmesi) giren Dusan Vlahovic, transfer piyasasında tam anlamıyla bir şok yaşıyor. Avrupa’nın dev kulüplerinden beklediği teklifleri alamayan Sırp golcünün masasında, şu an için sadece birkaç Arap kulübü ve Türkiye’den Beşiktaş’ın resmi ilgisi bulunuyor

23.06.2026 12:17:00
Haber Merkezi
Beşiktaş'tan sürpriz Vlahovic hamlesi
Beşiktaş'tan sürpriz Vlahovic hamlesi
BAYERN YA DA ATLETICO YOK

Bayern Münih, Atletico Madrid ve Premier Lig hayalleri kuran Vlahovic'in menajerleri, devlerin sessizliği karşısında büyük bir şaşkınlık yaşıyor. Sırp forvetin Juventus ile yürüttüğü kontrat görüşmelerinde geri adım atmaması ise süreci tıkayan en büyük etken. Yıllık 8 milyon euro maaş, bonuslar ve 10 milyon euro'luk imza parası talep eden Vlahovic, Torino ekibinin sunduğu 6 milyon euro'luk teklifi reddetti.






JUVENTUS GERİ ADIM ATMIYOR

Golcü oyuncunun takım içi dengeleri öne sürerek yönetime "David'den daha az kazanmamı mı bekliyorsunuz?" restini çektiği belirtiliyor. Juventus cephesi ise geri adım atmaya niyetli değil. Torino kulübü, Vlahovic'in mevcut sözleşmesindeki net 12 milyon avroluk son maaş yükünden kurtulmak isterken, piyasa gerçeklerinin üzerindeki bu talepleri karşılamayı kesinlikle düşünmüyor.






6 MİLYON EURO'DAN FAZLA YOK

Kovulan Damien Comolli sonrası dönemde yönetim masasında yüzler gülse de kulübün "6 milyon euro sınırını aşmama" politikası katı bir şekilde uygulanmaya devam ediyor. Bu inatlaşma, Vlahovic'i transfer döneminin sonunda takımsız kalma ve önüne gelecek herhangi bir teklifi zorunlu olarak kabul etme riskiyle karşı karşıya bırakıyor.






Kendine ve yeteneklerine aşırı güvenen Sırp yıldız ve menajerlerinin, Juventus'un resti ve Beşiktaş'ın somut ilgisi karşısında nasıl bir viraj alacağı merak konusu. Sırp golcü için çember daralıyor.

Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber

Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi 

23.06.2026 11:40:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe, UEFA ile 2022-2025 dönemini kapsayan FFP uzlaşmasında son bürokratik adımlara geldi. İddia edilenlerin aksine 6-7 milyon Euro'luk daha hafif bir para cezasıyla karşılaşması beklenen sarı-lacivertlilerde, asıl kritik yaptırım "transfer bakiyesi" olacak gibi duruyor. Satmadan almayı imkansız kılan bu kural Aziz Yıldırım yönetiminin "4 transfer" planını zorlaştırırken; kulüp oyunculardan %10-15 arası maaş indirimi istemek zorunda kalabilir.






Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi. 2022-2025 yıllarındaki üç yıllık dönemi kapsayan ihlallerle ilgili uzlaşma anlaşmasının kesinleşmesi için artık sadece son bürokratik adımlar kaldı. İddia edilen karamsar senaryoların aksine, kulübe yönelik yaptırımların boyutu netleşmeye başladı.






DAHA DÜŞÜK BİR CEZA OLACAK

Gelen son bilgilere göre sarı-lacivertlilere kesilecek para cezası, iddia edildiği gibi 15 milyon Euro değil, 6 ila 7 milyon Euro arasında çok daha mütevazı bir seviyede olacak. Ancak asıl kritik yaptırım finansal değil, sportif tarafta yaşanacak. İddialara göre UEFA, Fenerbahçe'ye önümüzdeki Avrupa Ligi kadrosunun oluşturulmasında kesin bir "transfer bakiyesi" kuralı uygulayacak.






SATTIĞIN KADAR AL GÜNDEMDE

Bu kısıtlama, Aziz Yıldırım yönetiminin seçim döneminde camiaya verdiği "4 büyük transfer" sözünün tutulmasını şu an için zorlaştırıyor. Kulübün yapacağı her yeni hamle; oyuncunun maaşı, imza parası ve amortisman bedelleri titizlikle hesaplanarak, stratejik oyuncu satışlarıyla dengelenmek zorunda kalacak. Yani satmadan almak ya da bütçeyi aşmak mümkün olmayacak.






YÜZDE 10-15 MAAŞ İNDİRİMİ GÜNDEMDE

Ekonomik dengeyi sağlamak adına kulübün radikal bir adım atması da gündemde. UEFA ile anlaşma imzalandığı takdirde, mevcut futbolculardan %10 ile %15 arasında bir maaş indirimine gitmeleri talep edilecek. Gelir-gider tablosunun nihai hesaplamaları ve resmi mali bilanço ise ancak Ağustos ayının sonunda netlik kazanacak.






DİĞER KURAL ÇOK ETKİLEMEYECEK

Avrupa kadrosuna getirilecek oyuncu sayısı kısıtlaması ise kulüp içinde büyük bir kriz olarak görülmüyor. Fenerbahçe, son yıllarda altyapıdan yeterli oyuncu yetiştirip listeye yazamadığı için zaten UEFA'ya sürekli eksik isim bildiriyordu. Bu nedenle kadro sınırlaması, sarı-lacivertlilerin alışık olduğu ve yönetebileceği bir süreç olacak.

İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?


 
Fenerbahçe'de yardımcı antrenörlük görevine getirilen Dirk Kuyt, şok iddialarla İstanbul'a geldi. Hollandalı çalıştırıcının, 250 bin Euro'luk tazminatı ve maaşıyla birlikte 1 yıllık toplam maliyetinin Teknik Direktör İsmail Kartal'ı geçeceği konuşuluyor. Üstelik Kartal ile 1 yıllık sözleşme imzalanırken, Kuyt'a 1+3 yıllık uzun vadeli kontrat verilmesi sarı-lacivertlilerin geleceğe yönelik planlarını gözler önüne seriyor.

23.06.2026 11:38:00
Haber Merkezi
İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?
İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?

Hollanda'da ikinci lig (Eeerste Divisie) ekibi FC Dordrecht ile sözleşmesini yeniledikten sadece 8 hafta sonra takıma veda eden Dirk Kuyt, Fenerbahçe'de yardımcı antrenörlük görevine başlamak için İstanbul'a geldi. 45 yaşındaki futbol adamının sarı-lacivertli kulübe katılımı, teknik heyetteki maaş dengelerini de değiştirecek çarpıcı iddiaları beraberinde getirdi.







Maliyeti Kartal'dan fazla

Bir iddiaya göre, Fenerbahçe'de ikinci adam olarak görev yapacak olan Kuyt, teknik direktör İsmail Kartal'dan daha yüksek bir maaş alacak. Bir diğer iddiaya göre de Hollandalı çalıştırıcının Dordrecht'ten ayrılması için ödenecek tazminat da hesaba katıldığında, kulübe 1 yıllık toplam maliyeti Kartal'ın maliyetini geride bırakacak.

Uzun dönemli sözleşme imzaladı

Sözleşme sürelerindeki farklılık da dikkat çeken bir diğer detay. Teknik direktör İsmail Kartal ile sadece 1 yıllık sözleşme imzalanırken, yardımcısı Dirk Kuyt'a 1+3 yıllık uzun vadeli bir kontrat verilecek. Bu durum, sarı-lacivertli yönetimin geleceğe yönelik planlarında Kuyt'a farklı bir rol biçtiği yorumlarına neden oldu.







Tazminatı yüksek değil

2012-2015 yılları arasında Fenerbahçe forması giyen Hollandalı yıldız, geçtiğimiz hafta kulüple ön anlaşmaya varmıştı. Bu gelişme üzerine FC Dordrecht, yeni sezonun ilk antrenmanını hafta sonundan sonraya ertelemek zorunda kaldı. Pazartesi günü eski takımına veda eden Kuyt'ın ayrılığı karşılığında Fenerbahçe, Hollanda II. lig ekibine maddi tazminat ödeyecek. İddialara göre bu rakam 250 bin Euro.







Nisan ayında 2 yıllık sözleşme imzalamıştı

Nisan ayında kulübüyle 2 yıllık yeni sözleşme imzalayan ve "Büyük adımlar atıyoruz, yetenekleri geliştirmek istiyorum" diyen Hollandalı hoca, eski kulübü Fenerbahçe'den teklif alır almaz kararını değiştirdi. Bu zorlu görevi sabırsızlıkla beklediğini belirten Kuyt, Süper Lig'de zirve mücadelesi veren İsmail Kartal'ın ekibine katılmak üzere İstanbul'a geldi. Dirk Kuyt, 2012-1015 döneminde fenerbahçe'de 95 maçta forma giymiş, 26 gol atmıştı.

Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti

Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş ve bazı Türk ekiplerinin Gabriel Brazao için harekete geçtiği yazılmıştı. Ancak Santos Kulübü, 25 yaşındaki eldiveni ucuza bırakmayacak

23.06.2026 11:34:00
Haber Merkezi
Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti
Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti
Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş ve bazı Türk ekiplerinin Gabriel Brazao için harekete geçtiği yazılmıştı. Ancak Santos Kulübü, 25 yaşındaki eldiveni ucuza bırakmayacak.

Galatasaray dışında Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'da kaleci hareketliliği yaşanıyor. 3 takımın da bu yönde çalışmaları var. Kısa süre önce Kartal'ın kış döneminde de nabız yokladığı Gabriel Brazao için yeniden hamle yapmayı planladığı yazılmıştı...







GERİ ÇEVİRECEKLER

Brezilyalı eldivenin Fenerbahçe veya Trabzonspor'a da gidebileceği konuşuluyordu. Ancak oyuncuyu kulübünden koparmak hiç de kolay olmayacak. Santos'un 20 milyon euronun altındaki teklifleri geri çevireceği öğrenildi. 1.92 boyundaki eldivenin 31 Aralık 2028 tarihine kadar sözleşmesi var.







BEDELSİZ GELMİŞTİ!

Santos, oyuncuyu 2024'ün Şubat ayında Inter'den bedelsiz olarak kadrosuna katmıştı. Brezilya ekibinin yönetimi, Brazao'nun kontratı devam ettiği için son derece rahat bir konumda... Bu sebeple 20 milyonluk beklentide indirime gitmeleri beklenmiyor. Yani oyuncunun ülkemize gelme ihtimali biraz düşük!

Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!


 
 
Yüksek maliyetlerin pençesindeki Türk turizmine bir darbe de A Milli Takım yıldızlarından geldi. Her yaz Bodrum ve Çeşme'yi mesken tutan milli futbolcular, Dünya Kupası sonrası tatil planlarını iptal ederek rotayı okyanus ötesine çevirdi.

23.06.2026 11:25:00
Haber Merkezi
 Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!
 Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!

Türk turizmi yüksek maliyetler ve azalan turist sayıları nedeniyle sıkıntılı günlerden geçerken, sektöre hiç beklenmedik darbe A Milli Takım oyuncularından geldi. Her yaz döneminde tatillerini Bodrum ve Çeşme gibi lüks beldelerde geçirerek yerel ekonomiye büyük canlılık katan yıldız futbolcular, bu kez rotayı tamamen yurt dışına çevirdi.







Arda Güler tatilini kısa tutacak

Dünya Kupası'nın tamamlanmasının ardından başlayacakları tatil planlarının Çeşme ve Bodrum ayaklarını birer birer iptal eden milli yıldızlar, Ege kıyıları yerine okyanus ötesini tercih etti. Gelen ilk bilgilere göre, Türk futbolunun gözbebeği Arda Güler, çok kısa sürecek bir ABD tatilinin hemen ardından İspanya'ya dönerek Real Madrid'in yeni sezon kampına katılacak.







Okyanus ötesi ilk tercih

Takımın diğer tecrübeli isimlerinin de tatil rotalarını ABD'nin eğlence ve lüks merkezlerine kaydırdıkları gelen bilgiler arasında. Milli oyuncuların önemli bir bölümünün bu yaz Las Vegas, Miami ve Los Angeles gibi ABD'nin popüler turizm destinasyonlarında sezonun stresini atacakları bildirildi.







Merih ve Hakan İtalya'da

Milli takımın öne çıkan iki abisi ve kaptanları Hakan Çalhanoğlu ve Merih Demiral ise küresel bir rota çizdi. ABD'deki tatillerinin ardından rotayı Avrupa'ya çevirecek olan ikili, yeni sezon öncesindeki son izin günlerini İtalya'da değerlendirecek.
Futbolcuların bu radikal karar değişikliği, Bodrum ve Çeşme'deki lüks işletmelerde şimdiden büyük bir hayal kırıklığı yaratmış durumda.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.