Vodafone'dan acil durum uygulamaları
Vodafone Türkiye, ‘Neredeyim' ve ‘Akut Mobil Uygulaması ve SMS Bilgilendirme Servisi' gibi mobil iletişim teknolojilerinin acil durumlar ve doğal afetlerde insan hayatına dokunduğu servisleriyle aboneleri için yol gösterici oluyor
17.08.2012 00:00:00
EKONOMİ SERVİSİ
Türkiye'deki 18 milyonu aşkın abonesi olan Vodafone Türkiye, akıllı teknolojilerle modernize ettiği altyapısı ile Türkiye'nin 81 ilinde kesintisiz iletişim sağlıyor. Vodafone Türkiye, ‘Nerede Olduğumu Bildir', ‘Vodafone Akut Mobil Uygulaması' ve ‘Akut SMS Bilgilendirme Servisi' gibi
” gibi hizmetleriyle, acil durumlar ve doğal afetlerde yol gösterici çözümleri hayata geçirdi. Türkiye Vodafone Vakfı'nın, Akut işbirliğiyle geliştirdiği Vodafone Akut Mobil Uygulaması ve Akut SMS ile Bilgilendirme Servisi, abonelerinin felaket anında ihtiyaç duydukları her türlü bilgiye anında erişmelerine olanak sağlıyor. Vodafone abonelerinin, acil durumlarda yapılması gerekenler hakkında bilgi almak için AKUTACIL yazıp 1025'e göndermeleri yeterli oluyor. Uygulama, Apple App Store ve Google Play Store'dan da ücretsiz olarak indirilebiliyor. Uygulamayı indirmek için AKUT diye arama yapmak yeterli oluyor.
SMS ile nerede olduğunuzu öğrenin
Vodafone aboneleri, bulundukları lokasyonu tarif edemedikleri acil durumlarda, “Nerede Olduğumu Bildir” hizmetini kullanarak, hızlı ve pratik bir şekilde konum bilgilerini öğrenebiliyor, anında yakınlarına bildirebiliyorlar. Vodafone'un en ileri teknolojilerle modernize ettiği şebeke altyapısı ile abonelerinin her zaman, her koşulda ve her konumda erişilebilirliğini sağladığı “Neredeyim Servisi”nden yararlanmak için, 7777'ye NEREDEYİM yazıp göndermek yeterli oluyor. Ayrıca *3636# USSD menüsü üzerinden de bu hizmet kullanılabiliyor.
Vodafone aboneleri 81 ilde cep telefonlarından 112, 155 ya da 156'yı aradıklarında konum bilgileri mevcut veritabanına kaydediliyor ve ilgili birimler tarafından konum tespiti yapılarak en yakındaki ambulans ve emniyet güçleri bulundukları noktalara yönlendiriliyor.
Türkiye'deki 18 milyonu aşkın abonesi olan Vodafone Türkiye, akıllı teknolojilerle modernize ettiği altyapısı ile Türkiye'nin 81 ilinde kesintisiz iletişim sağlıyor. Vodafone Türkiye, ‘Nerede Olduğumu Bildir', ‘Vodafone Akut Mobil Uygulaması' ve ‘Akut SMS Bilgilendirme Servisi' gibi
” gibi hizmetleriyle, acil durumlar ve doğal afetlerde yol gösterici çözümleri hayata geçirdi. Türkiye Vodafone Vakfı'nın, Akut işbirliğiyle geliştirdiği Vodafone Akut Mobil Uygulaması ve Akut SMS ile Bilgilendirme Servisi, abonelerinin felaket anında ihtiyaç duydukları her türlü bilgiye anında erişmelerine olanak sağlıyor. Vodafone abonelerinin, acil durumlarda yapılması gerekenler hakkında bilgi almak için AKUTACIL yazıp 1025'e göndermeleri yeterli oluyor. Uygulama, Apple App Store ve Google Play Store'dan da ücretsiz olarak indirilebiliyor. Uygulamayı indirmek için AKUT diye arama yapmak yeterli oluyor.
SMS ile nerede olduğunuzu öğrenin
Vodafone aboneleri, bulundukları lokasyonu tarif edemedikleri acil durumlarda, “Nerede Olduğumu Bildir” hizmetini kullanarak, hızlı ve pratik bir şekilde konum bilgilerini öğrenebiliyor, anında yakınlarına bildirebiliyorlar. Vodafone'un en ileri teknolojilerle modernize ettiği şebeke altyapısı ile abonelerinin her zaman, her koşulda ve her konumda erişilebilirliğini sağladığı “Neredeyim Servisi”nden yararlanmak için, 7777'ye NEREDEYİM yazıp göndermek yeterli oluyor. Ayrıca *3636# USSD menüsü üzerinden de bu hizmet kullanılabiliyor.
Vodafone aboneleri 81 ilde cep telefonlarından 112, 155 ya da 156'yı aradıklarında konum bilgileri mevcut veritabanına kaydediliyor ve ilgili birimler tarafından konum tespiti yapılarak en yakındaki ambulans ve emniyet güçleri bulundukları noktalara yönlendiriliyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.