Bin 300 İsrailli turist Marmaris'e geldi
Muğla'nın Marmaris ilçesine Panama bayraklı Crown İris ile 13 yıl aradan sonra gelen bin 300 İsrailli turist ve 700 personeli, kırmızı-beyaz ve mavi-beyaz balonlarla süslenmiş limanda bando, baklava, mehter gösterisi ve folklor ile karşılandı





"13 yıl sonra ilk kez İsrail gemisi geldi"
Marmaris Cruise Port firma yetkilisi Sertaç Erarslan, "1800 kapasiteli İsrail menşeli Mano Cruz'a ait kruvaziyer gemimizdir. Uzun süre sonra gemi daha önceki yıllarda geliyordu ama İsrail bandıralı olarak gelmiyordu. İsrailli bir şirket aldıktan sonra, 13 yıl aradan sonra bir İsrailli geminin ilk seferi bu, sevindirici bir haber bizim için. Çok mutluyuz inşallah bu seferlerin önümüzdeki günlerde ve yıllar daha da artacağını umuyoruz" dedi.Erarslan sabah 07.00'de gelip akşamüzeri 18.00'de limandan ayrılacak gemi yolcularının bugünkü Marmaris planı ile ilgili de, "Şu anda geminin içinde yaklaşık takribi bin 300 yolcu var, bin 300 yolcunun yaklaşık 400 tanesi Dalyan turu, köy turları ve tekne turuna katılacaklar. Kalan yolcularımız da mutlaka şehre gelecekler şehir içinde çeşitli yerlerde çarşı işlerinde alışveriş yapacaklar" diyerek, son durağın Marmaris olduğunu, buradan ülkelerine yol alacaklarını belirtti.












































































