Cinayet işlemek için işyerinden izin aldı
Konya'da karısını taciz ettiğini iddia ettiği şahsı, sokak ortasında öldüren zanlı yakalandı. Cinayet zanlısının iş yerinden “çocuğum hasta, hastaneye götürüp getireyim” diyerek izin aldığı ortaya çıktı
Polis, kardeşinden katile ulaştı
Gözaltına alınan Sefer Y., cinayeti işleyenleri tanımadığını söylese de polis bu duruma inanmadı. Sefer Y'nin kardeşleri olup olmadığını araştıran Cinayet Büro Amirliği ekipleri, ağabeyi Celil Y'yi tespit etti. Celil Y'nin 2. Organize Sanayi'sinde bir demir döküm fabrikasında çalıştığını öğrenen polis, iş yerine giderek bilgi almaya çalıştı. Celil Y'nin “Çocuğum hasta” diyerek izin aldığını öğrenen polis, şahsın evine gitti. Celil Y'nin eşi Şerife Y'de (25) kocasının işe gittiğini ve çocuğunun da hasta olmadığını söyledi. Çocuğunun hasta olmadığını ve işten nedensiz yere yalan söyleyerek izin aldığı belirlenen Celil Y'nin cinayete karışmış olabileceğini düşünen polis, tekrar iş yerine giderek beklemeye başladı. İş yerine gelen Celil Y., polis tarafından gözaltına alındı. İlk başta suçlamaları ret eden şüpheli, daha sonra “Eşimi sürekli telefonla taciz edip, takip ederek rahatsız ediyordu. Bende vurdum” dediği öğrenildi. Cinayet sonrası eve gittiğini ve silahı eve sakladığını itiraf eden şüpheli, cinayette kullandığı ruhsatsız tabancayı da polise teslim etti. Polis, cinayeti işleyen Celil Y. ile cinayet anında kendisine yardım eden kardeşi Sefer Y. ile birlikte bildiği halde suçu gizleyen Celil'in eşi Şerife Y'nin ifadesini alarak kasten adam öldürme suçundan adliyeye sevk etti.
İHA/KONYA














































































