logo
23 HAZİRAN 2026

"Fenerbahçe şampiyon olur"

Fenerbahçe formasını uzun yıllar giydikten sonra sezonun devre arasında Gençlerbirliği'ne transfer olan deneyimli futbolcu Selçuk Şahin, "İnşallah Fenerbahçe şampiyon olur. Kadro kalitesi ve camiasıyla bunu hak ediyorlar" dedi

19.02.2016 00:00:00
Selçuk, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın şampiyonluk yarışını sezon sonuna kadar sürdüreceğini Galatasaray'ın ise şansının kalmadığını söyledi. Uzun yıllar Beşiktaş forması giyen Gençlerbirliği Teknik Direktörü İbrahim Üzülmez ile kendisinin kaptanlığa kadar yükseldiği Fenerbahçe takımının şampiyonluk yarışı içinde olduğunu belirten Selçuk, sarı-lacivertli ekibin form tuttuğunu ve iyi oynamaya başladığını, siyah-beyazlı takımın ise sezon başından beri etkili futbol sergilediğini vurguladı. Gönlünün Fenerbahçe'nin şampiyonluğundan yana olduğunu ifade eden Selçuk, şöyle konuştu: "Devre arasında da söylemiştim, Galatasaray ile 10 puan fark vardı. Galatasaray'ın yarış dışı kaldığını düşünüyorum, önünde iki takım, bu kadar puan farkı... Bir takım olsa belki. Devre arasından sonra biraz daha puan kaybı yaşadılar. Fenerbahçe ve Beşiktaş sonuna kadar gider. İnşallah Fenerbahçe şampiyon olur. Kadro kalitesi ve camiasıyla hak ediyorlar." 
"4'te 4 yaptık, Beşiktaş'ı da yenip gelebiliriz"
Selçuk Şahin, ligin ikinci yarısında 4'te 4 yaptıklarını ve bu hafta karşılaşacakları Beşiktaş'ı da yenebileceklerini kaydetti. Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında pazartesi günü deplasmanda Beşiktaş ile güzel bir maç oynayacaklarını belirten Selçuk, "4'te 4 yaptık, biraz daha üstüne koyarsak Beşiktaş'ı da yenip gelebiliriz" dedi. Selçuk, Gençlerbirliği forması altında ilk kez "büyük" takıma karşı bir maça çıkacağını vurgulayarak, sözlerini şöyle sürdürdü: "Onlar da iyi oynuyorlar ve etkili, iyi oyuncuları var. Umarım puan ya da puanlar alırız. Kazanmaya alışmış bir takım olarak kazanarak devam ettirmek istiyoruz. Serimizi devam ettirmeliyiz. Bundan önce de zor maçlar oynadık ve deplasmanda maç kazandık."

"En rahatı yorumculuk"
Selçuk Şahin, aktif futbol hayatının ardından "çok stresli ve sıkıntılı bir iş" olarak tanımladığı teknik direktörlüğü yapmak istemediğini ifade etti. Futbolu bıraktıktan sonra ne iş yapacağını artık düşünmeye başladığını dile getiren Selçuk, "İnşaat sektöründe bir aile şirketimiz var. O işler iyi giderse devam edebilirim. Bu kadar içinde olduktan sonra futboldan uzaklaşmak kolay değil. Futbolun içinde kalırım belki ama hocalık kafamda birinci planda değil" diye konuştu. Televizyon yorumculuğu için "en rahatı, kolayı yorumculuk aslında çok fazla stresi, sıkıntısı yok" değerlendirmesinde bulunan Selçuk, şöyle devam etti: "Oturup televizyonda maçları izleyip yorum yapmak en mantıklısı. Sporun içinde kalarak bir şeyler yapabilirim ama hocalık biraz geride kalıyor. Günler ne gösterir bilemem bunun için de başvurup kurslara gitmeyi ve gerekli lisansları almayı düşünüyorum. Elimde bulunsun, kim bilir belki ihtiyaç duyarım. Arkadaşlarımın çoğu iyi hoca olursun diye baskı yapıyor ama benim kafamda yok."

"Götürebileceğim kadar götüreceğim"
Şahin, futbolculuk kariyerine dair planlarına ilişkin, "Kendimi iyi hissediyorum ama bu yaşlar futbolun son devreleri, ne kadar götürebiliriz, vücut ne kadar izin verir bilmiyorum. Götürebileceğim kadar götüreceğim, çünkü bu işi severek yapıyorum" dedi. Maddiyatın kendisi için arka planda olduğunu, sahaya çıkmaktan, futbol oynamaktan, heyecanı yaşamaktan keyif aldığını dile getiren Selçuk, "Gençlerbirliği ile bir sene daha kontratım var. Bittikten sonra umarım daha da kalırız. Burada bitirmek isterim çünkü camiayı sevdim. Futbolculuğumun da son dönemi, umarım birkaç sene daha oynayıp burada bırakabiliriz" şeklinde görüş belirtti. Başkent ekibine transfer olduğunda kırmızı-siyahlı taraftarlar ve futbol camiasının şüphe duymasının normal olduğunu dile getiren Selçuk, şu değerlendirmeyi yaptı: "Taraftarlar, 34-35 yaşında bir oyuncu geliyor, takımın durumu kritik, katkısı olacak mı, mutlaka bunları düşünmüşlerdir. Sadece Gençlerbirliği değil futbol camiası da düşünmüştür. Kendi adıma çalışmayı seven, sorumluk alan, göreve soyunduğumda da üstesinden gelen bir yapım var. Zor bir göreve geldiğimi biliyordum, amacım çalışarak üstesinden gelmek. Başarılı oldum en azından şimdilik. Antrenman yapmaktan bıktım mı, hayır. Bu işi seviyorum. Ağır antrenmanları hiçbir futbolcu istemez ama sahaya çıkıp top oynamak keyifli. Bunu küçükken arkadaşlarla zevk olarak yapıyorduk. Şimdi hem zevk hem de maddi bir kazancı var. Şimdi de çıkıp sahaya futbol oynamaktan bıktım demem çünkü seviyorum."

"Yiğit, lakabıyla anılır"
Selçuk Şahin, karşılıklı futbol oynadıkları İbrahim Üzülmez ile A Milli Takım'da birlikte forma da giydiklerini hatırlatarak, "Hocamız hırslı, istekli. Bu görüntüsü 'Deli İbrahim" lakabını almasına neden olmuş. Yiğit lakabıyla anılır" ifadelerini kullandı. Gençlerbirliği taraftarının da İbrahim Üzülmez'i "Deli İbrahim" lakabıyla tribüne çağırdığını belirten Selçuk Şahin, şunları kaydetti: "Hocamız en az bizim kadar hırslı ve istekli. Mutlaka başarı istiyor, oyuncularla da arasında bir sinerji oluştu. Bütün olarak ilerlemek istiyoruz, hocası, yönetimi, taraftarıyla... Sinerjiyi yakaladık, devam etmek istiyoruz. Gözümüz biraz daha yukarılarda ama alttan gelen takımlar da kazanıyor. Pes etmiş değiller. Güzel bir yarış olacağa benziyor. Geldiğimde, 'sezon sonuna kadar bu tablonun içinde olmak istemiyoruz, bir kaç galibiyet alarak buradan çıkmak istiyoruz' demiştim. 4'te 4 yaptık ama  kaybettiğiniz zaman tekrar potaya girebilirsiniz. O nedenle de aynı ciddiyetle devam etmek istiyoruz."  

Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele


 
Beşiktaş ve Trabzonspor, Adil Demirbağ için Konyaspor'la temaslarda bulunuyordu. Devreye son olarak Fenerbahçe'nin girdiği öğrenildi. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da ilgili!

23.06.2026 14:21:00
Haber Merkezi
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele

Konyaspor'un 28 yaşındaki stoperi Adil Demirbağ kelimenin tam anlamıyla paylaşılamıyor... 1.85 boyundaki savunmacının Konyaspor'la sözleşmesi 30 Haziran 2027'de bitiyor. Yani kontratının son senesine girdi. Beşiktaş ve Trabzonspor, 1.85 boyundaki savunmacı konusunda bazı temaslarda bulunmuştu.







Takımına kazandırmak istiyor

Fenerbahçe'nin de Konyaspor'la iletişime geçtiği öğrenildi. Oyuncunun şartları soruldu. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da gelişmeleri takip ediyor. Adil, kulübüne iyi para kazandırarak ayrılmak istiyor. Bu sebeple Konyaspor Yönetimi'ni ikna edecek takım, onu da ikna edecek...







Beşiktaş altyapısı etiketi de taşıyor

Tecrübeli savunmacı, geride bıraktığımız sezonda 24 lig maçına çıktı. Sahada 2.088 dakika kaldı. 2 gol ve 2 asist üretti. Adil Demirbağ, bir dönem Beşiktaş altyapısına da oynamıştı. Birçok kulüp, yerli oyuncu havuzlarını güçlendirmeye çalışıyor. Adil bu anlamda en değerli seçeneklerden biri...

Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri

İtalyan ekibi Torino, geçen sezon fazla şans bulamayan Emirhan İlkhan'ın sözleşmesini 30 Haziran 2027'ye kadar uzatmıştı. Serie A temsilcinin bu kararında sportif gerekçeler değil, maddi konular öndeydi...

23.06.2026 12:36:00
Haber Merkezi
Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri
Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri
Torino 2022 yazında Beşiktaş'a 4.9 milyon euro ödeyerek Emirhan İlkhan'ı kadrosuna katmıştı. Ancak oyuncu, beklentileri karşılayamadı. Sonraki süreçte Sampdoria ve Başakşehir gibi takımlara kiralandı. 22 yaşındaki merkez orta saha, geride bıraktığımız sezonda da fazla oynayamadı.






1 GOL VE 2 ASİST

1.75 boyundaki futbolcu, ligde 19 maça çıktı. Sahada 1.008 dakika kaldı. 1 gol ve 2 asist üretti. Torino her şeye rağmen Emirhan'ın sözleşmesini 30 Haziran 2027'ye kadar uzattı. Bu kararın arkasında sportif gerekçelerden çok maddi konular ön plandaydı...






ARA KAZANMAK İSTİYORLAR

Emirhan hem Beşiktaş hem Galatasaray hem Fenerbahçe hem de Trabzonspor'a önerildi. Torino'nun hesaba kattığı konulardan biri de yeni sezondaki yabancı kontenjanıydı. Eğer kural değişmezse, yeni sezonda 10+4'lük kontenjan geçerli olacak. Serie A temsilcisi bu sebeple 22 yaşındaki futbolcudan para kazanabileceğini düşündü. Eğer oyuncuyu Türkiye'ye satabilirlerse, istediklerini elde edecekler.

Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor

Fenerbahçe'de transfer konusundaki çalışmalar devam ediyor. Bir yandan da maaş bütçesi sorunu var... Bu konuda özellikle Ederson ve Kante dikkat çekiyor. Eğer bu iki isme teklifler gelirse, değerlendirilebilir

23.06.2026 12:33:00
Haber Merkezi
Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor
Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor
Fenerbahçe sezon başında Manchester City Kulübü'ne 11 milyon euro ödeyerek Brezilyalı kaleci Ederson'u kadrosuna katmıştı. Sambacının da senelik 11 milyon euro maaş alacağı açıklanmıştı. Farklı kaynaklara göre; rakam çok daha yüksek... 32 yaşındaki oyuncunun performansı tartışıldı ancak bu haberde konu performans değil maliyet...






RAKAMLAR DAHA FAZLA MI?

Kanarya, devre arasında da N'Golo Kante'yi kadrosuna kattı. Kulüp, Fransız futbolcunun 2026-2027 ve 2027-2028 sezonlarında 11 milyon euro kazanacağını açıklamıştı. Tıpkı Ederson'da olduğu gibi Kante'de de farklı kaynaklar, aslında rakamın 11 milyon euronun çok üzerinde bulunduğunu iddia etti.






UYULMASI GEREKEN KURALLAR

Oyunculara ödenen yüksek maaşlar, olası takviyelerin durumunu da etkiliyor. Çünkü uyulması gereken bütçe kuralları var. Fenerbahçe Yönetimi'nin, özellikle bu 2 futbolcuya teklifler gelmesi halinde bunları değerlendirmeye alabileceği öğrenildi. Bu arada Kante, 29 Mart tarihinde 35 yaşına girmişti.

Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor

Beşiktaş, Suudi Arabistan yolcusu Ndidi'nin yerini doldurmak için gözünü İtalya’ya dikti. Siyah-beyazlılar, geçmişte Galatasaray ve Okan Buruk’un da ısrarla istediği ancak kadrosuna katamadığı Genoa'nın Danimarkalı yıldızı Morten Frendrup için harekete geçiyor. Finansal krizdeki İtalyan kulübü kapıyı 20 milyon Euro'dan açarken, Kartal'ın ilk hamlesi 10-12 milyon Euro'luk bir teklifle masaya oturmak olacak

23.06.2026 12:21:00
Haber Merkezi
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Yeni sezon transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, orta sahasını güçlendirmek için rotayı İtalya'dan başka tarafa çevirmemekte kararlı. Siyah-beyazlılar, Suudi Arabistan kulüplerinin radarına giren Wilfred Ndidi'nin takımdan ayrılma ihtimaline karşı, Genoa forması giyen Morten Frendrup'u listesine aldı.






GENOA OYUNCU SATMAK ZORUNDA

İtalyan basınından TuttoSport'un haberine göre; Genoa, finansal durumunu dengelemek ve borçlarını azaltmak adına bu yaz oyuncu satışına onay verecek. İtalyan kulübünün elden çıkarmaya sıcak baktığı isimlerin başında gelen 25 yaşındaki Danimarkalı orta saha için Beşiktaş'ın ilgisi ciddi boyutta.






KAPIYI 20 MİLYON EURO'DAN AÇTILAR

Ancak bu transferde Beşiktaş'ı zorlayacak en büyük etken oyuncunun yüksek bonservis bedeli. Genoa, başarılı orta saha oyuncusu için kapıyı 20 milyon euro'dan açıyor. Kulüp CEO'su Andrés Blázquez'in, geçtiğimiz yıl İspanya'dan gelen 15 milyon euro'luk bir teklifi hiç düşünmeden reddettiği biliniyor.






NDIDI SUUDİ ARABİSTAN'A

Beşiktaş yönetimi, Ndidi'nin Suudi Arabistan'a transfer sürecini yakından takip ederken, Frendrup için de Genoa kulübüyle mali şartları esnetmek adına önümüzdeki günlerde resmi temaslara başlamayı planlıyor.

Daha önce Galatasaray'ın da transfer listesinde olduğuna dair haberler yapılan Danimarkalı ön libero için 10-12 milyon euro'luk bir ilk teklif yapılma ihtimali olabilir.

Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir

Trabzonspor yönetiminin Sidny Lopes Cabral transferini erkenden bitirmesi, kulübe büyük bir finansal ve sportif kazanç olarak geri dönmeye başladı bile 

23.06.2026 12:20:00
Haber Merkezi
Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir
Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir
Trabzonspor'un turnuva öncesi 7 milyon euroya renklerine bağladığı Sidny Lopes Cabral, Dünya Kupası'ndaki performansıyla değerini ikiye katladı. Yeşil Burun Adalı sol bek için şimdiden 15 milyon euroluk kuyruklar oluşurken, teknik direktör Fatih Tekke de turnuvadaki öğrencisine tebrik telefonunu geciktirmedi.






Trabzonspor yönetiminin Sidny Lopes Cabral transferini erkenden bitirmesi, kulübe büyük bir finansal ve sportif kazanç olarak geri dönmeye başladı bile... Karadeniz fırtınasının sadece 7 milyon euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı Yeşil Burun Adalı sol bek, milli takım formasıyla Dünya Kupası'nda çıktığı ilk iki maçın ardından piyasa değerini şimdiden 15 milyon euro seviyesine yükseltti. Sorgulamalar başladı.






İLK İKİ MAÇA DA 11'DE BAŞLADI

Dünya Kupası'nda Yeşil Burun Adaları formasıyla her iki maça da ilk 11'de başlayan Sidny'nin bu yükselişi, Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke'nin de gözünden kaçmadı.

Tecrübeli teknik adam, sergilediği başarılı performansın ardından Uruguay maçının hemen bitiminde oyuncusunu telefonla arayarak bizzat tebrik etti.






TRABZNSPOR DOĞRU ZAMANLAMA

Turnuvadaki zorlu Uruguay mücadelesinin ardından açıklamalarda bulunan Sidny, Trabzonspor'a transfer sürecine ve geleceğe dair umutlu konuştu:

- Trabzonspor ile harika bir görüşme gerçekleştirdik, önüme çok iyi bir plan koydular. Zamanlamanın doğru olduğunu hissettim ve her şey olumlu gelişti. Kariyerimdeki bu yeni sayfa için kendime güvenim tam.

Uruguay karşısında çok mücadele ettiklerini belirten Sidny, hızla toparlanıp bir sonraki rakipleri Suudi Arabistan maçına odaklanacaklarını da sözlerine ekledi.






TRABZONSPOR HARİKA BİR FIRSAT

Sidny'yi Miami'deki Uruguay maçında tribünden destekleyen kardeşi Rodny Lopes Cabral da Portekiz basınına açıklamalarda bulundu:

- Estrela'dan Benfica gibi dev bir kulübe geçince yeriniz için ciddi bir savaş vermeniz gerekir. Sidny başlangıçta iyi iş çıkardı ve formayı kapmak için çok çalıştı.

- Son iki ayda az süre bulsa da Trabzonspor ile Avrupa Ligi'nde oynayacak olmak onun için harika bir fırsat. Gelişimi adına Trabzonspor'a gitmek mükemmel bir karardı.

Konyaspor hedef büyüttü

Transferde bombayı patlatmaya hazırlanan Konyaspor, São Paulo forması giyen dünyaca ünlü Portekizli sağ bek Cédric Soares'e milyonluk teklif yaptı. Brezilya ekibinin kadroda düşünmediği ve yolları ayırmaya hazır olduğu 34 yaşındaki Avrupa şampiyonu yıldız, yeşil-beyazlıların cazip teklifine 'evet' diyerek İç Anadolu'ya gelmeye çok yaklaştı

23.06.2026 12:13:00
Haber Merkezi
Konyaspor hedef büyüttü
Konyaspor hedef büyüttü
Konyaspor, transfer piyasasında bombayı patlatmaya hazırlanıyor. Yeşil-beyazlılar, Brezilya ekibi São Paulo'da forma giyen dünyaca ünlü Portekizli sağ bek Cédric Soares'e reddedemeyeceği, milyon euro'luk bir transfer teklifi sundu. Portekiz Milli Takımı ile Avrupa Şampiyonluğu yaşayan 34 yaşındaki deneyimli savunmacı, bu teklifin ardından Türkiye'ye ve Avrupa futboluna dönmeye çok yaklaştı.






YÜKSEK MAAŞINDAN KURTULMAK İÇİN

São Paulo cephesi, oyuncunun ayrılığına zorluk çıkarmama kararı aldı. Teknik direktör Dorival Júnior'ın planları arasında yer almayan ve kadroda yer bulmakta zorlanan Soares, Brezilya kulübünün son antrenmanlarına da katılmadı. Kulüp yönetimi, yüksek maaş yükünden kurtulmak ve kadroyu gençleştirmek adına deneyimli sağ bekin sözleşme feshine şimdiden yeşil ışık yaktı.






BÜYÜK ÖLÇÜDE EL SIKIŞILDI

Oyuncunun menajerlik şirketi, Konyaspor'dan gelen mali teklifin São Paulo'dan kazandığı ücretin çok üzerinde olduğunu Brezilya kulübüne resmen iletti. Kariyerine yeniden Avrupa'da devam etmek isteyen Portekizli yıldızın, son günlerde yeşil-beyazlı yönetimle yaptığı görüşmelerde büyük ölçüde el sıkıştığı öğrenildi.






ARSENAL'DA DA KUPA KAZANMIŞTI

Cédric Soares ile daha önce Portekiz'den Rio Ave ve Estoril'in yanı sıra İtalya'dan Pisa da ilgilenmişti. Ancak Konyaspor'un masaya koyduğu cazip ekonomik şartlar ve iddialı proje, transfer yarışında Anadolu kartalını açık ara öne geçirdi. Görüşmelerin olumlu sonuçlanması ve transferin önümüzdeki günlerde resmiyet kazanması bekleniyor.

Cerny için veda vakti


 
İskoç takımı Aberdeen Kulübü'nün eski CEO'su Keith Wyness, "Rangers'ın Vaclav Cerny'yi geri getirmesi gerçekten çok iyi bir hamle olur. Sanırım yaklaşık 5 milyon sterline anlaşırlar (yaklaşık 5.8 milyon euro)" ifadelerini kullandı.

23.06.2026 11:48:00
Haber Merkezi
Cerny için veda vakti
Cerny için veda vakti

Beşiktaş sezon başında Wolfsburg'a 6 milyon Euro ödeyerek Vaclav Cerny'yi kadrosuna katmıştı. Çekyalı kanat oyuncusunun İstanbul günleri iyi başladı. Ancak sonrasında hakkında bazı tartışmalar yaşandı. Forma sürelerinde düşüş gözlemlendi. 1.82 boyundaki futbolcunun bu yaz ayrılma ihtimali hayli yüksek... Cerny, Beşiktaş'a gelmeden önce Rangers Kulübü'nde kiralık olarak forma giymişti. Oyuncunun tekrar İskoç ekibine dönmek istediği konuşuluyor. Bu arada Aberdeen Kulübü'nün eski CEO'su Keith Wyness ortaya çok çarpıcı bir iddia attı. Wyness, "Rangers'ın Cerny'yi geri getirmesi gerçekten çok iyi bir hamle olur. Sanırım yaklaşık 5 milyon sterline anlaşırlar (yaklaşık 5.8 milyon euro)" açıklamasını yaptı.







Aldığı fiyata satacak

Bu durumda Beşiktaş, 6 milyon euroya aldığı oyuncuyu 5.8 milyona göndermiş olacak. Elbette Cerny'nin maaş yükü de ortadan kalkacak. Siyah-Beyazlılar hem sağ hem de sol kanat konusunda çalışmalarını sürdürüyor. Transfer döneminde de en fazla takviye bu bölgelere yapılacak.







5 gol, 8 asist

Kartal uzun süredir kanatlardan beklediği katkıları alamıyor. Tekrar Cerny'ye dönersek 28 yaşındaki futbolcu geçen sezon Süper Lig'de 30 maça çıktı. Sahada 2.008 dakika kaldı. 5 gol ve 8 asist üretti.







Özellikle son dönemlerde eski Teknik Direktör Sergen Yalçın onu sürekli oyundan alıyordu. Cerny, Çekya'nın Dünya Kupası kadrosunda yer almıyor.

Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber

Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi 

23.06.2026 11:40:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe, UEFA ile 2022-2025 dönemini kapsayan FFP uzlaşmasında son bürokratik adımlara geldi. İddia edilenlerin aksine 6-7 milyon Euro'luk daha hafif bir para cezasıyla karşılaşması beklenen sarı-lacivertlilerde, asıl kritik yaptırım "transfer bakiyesi" olacak gibi duruyor. Satmadan almayı imkansız kılan bu kural Aziz Yıldırım yönetiminin "4 transfer" planını zorlaştırırken; kulüp oyunculardan %10-15 arası maaş indirimi istemek zorunda kalabilir.






Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi. 2022-2025 yıllarındaki üç yıllık dönemi kapsayan ihlallerle ilgili uzlaşma anlaşmasının kesinleşmesi için artık sadece son bürokratik adımlar kaldı. İddia edilen karamsar senaryoların aksine, kulübe yönelik yaptırımların boyutu netleşmeye başladı.






DAHA DÜŞÜK BİR CEZA OLACAK

Gelen son bilgilere göre sarı-lacivertlilere kesilecek para cezası, iddia edildiği gibi 15 milyon Euro değil, 6 ila 7 milyon Euro arasında çok daha mütevazı bir seviyede olacak. Ancak asıl kritik yaptırım finansal değil, sportif tarafta yaşanacak. İddialara göre UEFA, Fenerbahçe'ye önümüzdeki Avrupa Ligi kadrosunun oluşturulmasında kesin bir "transfer bakiyesi" kuralı uygulayacak.






SATTIĞIN KADAR AL GÜNDEMDE

Bu kısıtlama, Aziz Yıldırım yönetiminin seçim döneminde camiaya verdiği "4 büyük transfer" sözünün tutulmasını şu an için zorlaştırıyor. Kulübün yapacağı her yeni hamle; oyuncunun maaşı, imza parası ve amortisman bedelleri titizlikle hesaplanarak, stratejik oyuncu satışlarıyla dengelenmek zorunda kalacak. Yani satmadan almak ya da bütçeyi aşmak mümkün olmayacak.






YÜZDE 10-15 MAAŞ İNDİRİMİ GÜNDEMDE

Ekonomik dengeyi sağlamak adına kulübün radikal bir adım atması da gündemde. UEFA ile anlaşma imzalandığı takdirde, mevcut futbolculardan %10 ile %15 arasında bir maaş indirimine gitmeleri talep edilecek. Gelir-gider tablosunun nihai hesaplamaları ve resmi mali bilanço ise ancak Ağustos ayının sonunda netlik kazanacak.






DİĞER KURAL ÇOK ETKİLEMEYECEK

Avrupa kadrosuna getirilecek oyuncu sayısı kısıtlaması ise kulüp içinde büyük bir kriz olarak görülmüyor. Fenerbahçe, son yıllarda altyapıdan yeterli oyuncu yetiştirip listeye yazamadığı için zaten UEFA'ya sürekli eksik isim bildiriyordu. Bu nedenle kadro sınırlaması, sarı-lacivertlilerin alışık olduğu ve yönetebileceği bir süreç olacak.

Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti

Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş ve bazı Türk ekiplerinin Gabriel Brazao için harekete geçtiği yazılmıştı. Ancak Santos Kulübü, 25 yaşındaki eldiveni ucuza bırakmayacak

23.06.2026 11:34:00
Haber Merkezi
Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti
Santos, Gabriel Brazao'ya değer biçti
Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş ve bazı Türk ekiplerinin Gabriel Brazao için harekete geçtiği yazılmıştı. Ancak Santos Kulübü, 25 yaşındaki eldiveni ucuza bırakmayacak.

Galatasaray dışında Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor'da kaleci hareketliliği yaşanıyor. 3 takımın da bu yönde çalışmaları var. Kısa süre önce Kartal'ın kış döneminde de nabız yokladığı Gabriel Brazao için yeniden hamle yapmayı planladığı yazılmıştı...







GERİ ÇEVİRECEKLER

Brezilyalı eldivenin Fenerbahçe veya Trabzonspor'a da gidebileceği konuşuluyordu. Ancak oyuncuyu kulübünden koparmak hiç de kolay olmayacak. Santos'un 20 milyon euronun altındaki teklifleri geri çevireceği öğrenildi. 1.92 boyundaki eldivenin 31 Aralık 2028 tarihine kadar sözleşmesi var.







BEDELSİZ GELMİŞTİ!

Santos, oyuncuyu 2024'ün Şubat ayında Inter'den bedelsiz olarak kadrosuna katmıştı. Brezilya ekibinin yönetimi, Brazao'nun kontratı devam ettiği için son derece rahat bir konumda... Bu sebeple 20 milyonluk beklentide indirime gitmeleri beklenmiyor. Yani oyuncunun ülkemize gelme ihtimali biraz düşük!

Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!


 
 
Yüksek maliyetlerin pençesindeki Türk turizmine bir darbe de A Milli Takım yıldızlarından geldi. Her yaz Bodrum ve Çeşme'yi mesken tutan milli futbolcular, Dünya Kupası sonrası tatil planlarını iptal ederek rotayı okyanus ötesine çevirdi.

23.06.2026 11:25:00
Haber Merkezi
 Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!
 Milli futbolcular tatillerini de yurtdışında yapacak!

Türk turizmi yüksek maliyetler ve azalan turist sayıları nedeniyle sıkıntılı günlerden geçerken, sektöre hiç beklenmedik darbe A Milli Takım oyuncularından geldi. Her yaz döneminde tatillerini Bodrum ve Çeşme gibi lüks beldelerde geçirerek yerel ekonomiye büyük canlılık katan yıldız futbolcular, bu kez rotayı tamamen yurt dışına çevirdi.







Arda Güler tatilini kısa tutacak

Dünya Kupası'nın tamamlanmasının ardından başlayacakları tatil planlarının Çeşme ve Bodrum ayaklarını birer birer iptal eden milli yıldızlar, Ege kıyıları yerine okyanus ötesini tercih etti. Gelen ilk bilgilere göre, Türk futbolunun gözbebeği Arda Güler, çok kısa sürecek bir ABD tatilinin hemen ardından İspanya'ya dönerek Real Madrid'in yeni sezon kampına katılacak.







Okyanus ötesi ilk tercih

Takımın diğer tecrübeli isimlerinin de tatil rotalarını ABD'nin eğlence ve lüks merkezlerine kaydırdıkları gelen bilgiler arasında. Milli oyuncuların önemli bir bölümünün bu yaz Las Vegas, Miami ve Los Angeles gibi ABD'nin popüler turizm destinasyonlarında sezonun stresini atacakları bildirildi.







Merih ve Hakan İtalya'da

Milli takımın öne çıkan iki abisi ve kaptanları Hakan Çalhanoğlu ve Merih Demiral ise küresel bir rota çizdi. ABD'deki tatillerinin ardından rotayı Avrupa'ya çevirecek olan ikili, yeni sezon öncesindeki son izin günlerini İtalya'da değerlendirecek.
Futbolcuların bu radikal karar değişikliği, Bodrum ve Çeşme'deki lüks işletmelerde şimdiden büyük bir hayal kırıklığı yaratmış durumda.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.