Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Ankaragücü karşısında aldıkları galibiyetin 3 puanın yanında kendilerine moral ve güven getirdiğini söyledi. Şenol Güneş, 3-1'lik galibiyet ile ilgili yaptığı açıklamada, kazanılması gereken bir maçı kazandıklarını belirterek, "Maça iyi başladık ve iyi devam ettik. Maçın tümünde hakim taraf bizdik. Özellikle ilk yarıda istediklerimizi yaptık. İkinci yarı ise 3-0'dan sonra havanın da etkisiyle daha az pozisyona girdik" dedi. Seri yakalarsak hedefe ulaşırızTakım olarak pas yüzdelerinin yüksek olduğu dönemde, oyunun kontrolünü ellerine aldıklarının görüldüğünü ifade eden Güneş, şöyle devam etti: "Oyuncularım gayet iyi oynadılar. Başarılarından dolayı onları kutluyorum. Daha iyi olacağımızı düşünüyorum. Galibiyet bize 3 puanın yanında moral ve güven getirdi. Bu dönemlerde iyi bir seri yakalarsak hedefe ulaşabiliriz."



















































































