'İnsanlar tatili çok özledi'
Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB) Başkanı Firuz Bağlıkaya, Nevşehir'de katılmış olduğu çalıştay öncesinde yaptığı açıklamada Temmuz ayı itibarıyla iç turizm ile yoğun bir sezona başlayacaklarını beklediklerini söyledi





'Tüm dünyadan Türkiye'ye talep çok yüksek'
TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, Rusya'nın 21 Haziran kararını o tarihte yeniden değerlendireceğini ifade ederken Haziran ayı sonu itibarıyla pozitif bir gelişme beklediklerini söyledi. Bağlıkaya, 'Rusya 21 Haziran'a kadar uzattı ve 21 Haziran'da tekrar değerlendirecekler. Dediğim gibi herkesin baktığı kriter aynı. Vaka sayıları ve aşılanma oranları. Bizde o konularda mümkün olduğu kadar bu açığı kapatmaya çalışıyoruz. İnşallah Haziran'ın sonuna kadar ümit ediyorum bu konuda pozitif bir gelişme olacak. Doğal olarak da bu kısıtlamalar kalkacak diye bekliyoruz. Ama dediğim gibi yine herşey rakamlara bağlı. Bizde sonuç itibarıyla sağlık sektöründen gelen haberler ile tahminlerimizi ve ön görülerimizi revize ediyoruz. Şu an ki ön görümüz bu şekilde. Rakamlar makul seviyeye indiği zaman Temmuz ayından itibaren yoğun bir sezon bekliyoruz. Çünkü arz talep dengesine baktığımızda gerçekten Türkiye'ye talep çok yüksek. Sadece sınır kısıtlamalarıyla ilgili sorun devam ettikçe bir türlü o hareket başlamıyor. İnşallah Temmuz ayı başı itibarıyla başlar diye ümit ediyoruz' diye konuştu.
'2022 yılı rekorlar yılı olacak'
TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, 2022 yılında pandemiden kurtulmuş bir dünya özlemi ile Türkiye'nin yeni rekorlar kıracağını belirtti. Bağlıkaya, '2022 yılına gelirsek. 2022 yılında inşallah pandemiden tamamen kurtulmuş bir dünya özlemindeyiz. İnşallah öyle olacak. Bütün ülkeler bu işi çözmüş olacak. 2022'de 2019'da bıraktığımız yerden tekrar rekorlar kırarak devam edeceğiz' şeklinde konuştu.İHA












































































