Konya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde oluşturulan ve vatandaşların sorunlarına yardımcı olmayı amaçlayan "Açık Kapı" servisine, bu yıl 9 bin 500 kişi başvuruda bulundu. Belediye Basın Merkezi'nden yapılan açıklamada, Açık Kapı'ya bu yılın 11 aylık döneminde 5 bin 900'ü yazılı, 3 bin 600'ü elektronik postayla olmak üzere toplam 9 bin 500 kişinin başvurduğu bildirildi. Başvuruda bulunanlar ulaşım, su ve kanalizasyon, fen işleri, imar, zabıta, itfaiye, park ve bahçeler, trafik sinyalizasyonu ve çevre koruma ile diğer hizmetlerle ilgili sorun ve şikayetlerini dile getirdiler. Açıklamada, vatandaşlar tarafından gündeme getirilen talep ve şikayetlerin, en kısa sürede incelendiği ve çözüme kavuşturulduğu bildirildi.
Çözüme kavuşturulan konuyla ilgili başvuru sahibine de bilgi verildiği kaydedilen açıklamada, "Açık Kapı, belediye ile vatandaşlar arasında önemli bir köprü vazifesi görüyor" denildi. Açık Kapı'ya, ücretsiz Alo-181 numaralı telefondan ulaşılabiliyor.
Çözüme kavuşturulan konuyla ilgili başvuru sahibine de bilgi verildiği kaydedilen açıklamada, "Açık Kapı, belediye ile vatandaşlar arasında önemli bir köprü vazifesi görüyor" denildi. Açık Kapı'ya, ücretsiz Alo-181 numaralı telefondan ulaşılabiliyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.