HOŞGELDİNİZ! BUGÜN 13 HAZİRAN 2021, PAZAR

Maliye'den jet çözüm

17.11.2001 00:00:00
İstanbul Defterdarlığı, vatandaşların yasalar içindeki talep ve isteklerini yerine getirmek için çalışmalarını hızlandırdı. Defterdarlığın Cağaloğlu'ndaki merkez binasında 19 Eylül tarihinden itibaren hizmet vermeye başlayan Mavi Masa'ya yapılan her türlü başvuru, kayda alınacak ve takip edilecek. İstanbul Defterdarı Kadir Boy, talep ve şikayetlerin en geç 24 saat içinde ilgili birime aktarılacağını belirterek, "Takip eden 48 saat içinde ise ya sorun çözülecek ya da vatandaş çözülememe sebebini ve sorunun çözümü için kendisi tarafından yapılması gerekenleri öğrenebilecektir. Sorunu 48 saat içinde çözüme kavuşturulamayan vatandaşlarımız tekrar aradıkları takdirde, müracaatlarının durumu hakkında bilgi alabileceklerdir'dedi.
Megadentist



logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 425 10 66
Faks: (212) 424 69 77
E-posta: [email protected]


WhatsApp haber: (0542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2021

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez.