Pendik'de kurulu Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı, İstanbul'un alternatif ve avantajlı uçuş noktası olmaya hazırlanıyor.
Havaalanının Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Lerzan Özder, 700 milyon dolarlık yatırımla gerçekleştirilen ve modern teknolojiyle donatılan alanın bölgesel uçuşlar için ideal olduğunu söyledi. Türkiye'de gelişecek olan bölgesel hava taşımacılığının Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı'na kaymasını beklediklerini anlatan Özder, "Anadolu Yakası'nın tek, İstanbul'un da alternatif, ekonomik ve avantajlı uçuş noktasıyız" dedi.
Her türlü imkan sağlanıyor ama...
Havayolu şirketlerine büyük fiyat avantajları sağladıklarını vurgulayan Özder, "Havayolu şirketlerine ve müşterilerine en iyi hizmeti verme amacımız var. Sivil havayolu taşımacılığına hareket getireceğimize inanıyoruz" diye konuştu.
Süper ucuz uçuşlar
Özder, havaalanlarından halen charter ve kargo şirketlerinin dışında Alman havayolu şirketi Germanwings'in pazartesi, perşembe ve cumartesi günleri 19 Euro'dan başlayan fiyatlarla Stutgart ve Köln'e, Tacikistan Havayolları'nın cumartesi günleri 95 Euro'ya Münih'e tarifeli, Dağıstan Havayolları'nın da perşembe günleri 70 Euro'ya Moskova'ya düzenli seferler düzenlediğini kaydetti.
Uçuş saatlerine göre Taksim ve Kadıköy'den servislerle yolcuların havaalanına ulaşabildiğini dile getiren Özder, ucuza hizmet veren Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı olarak yeni kurulan ve kurulma aşamasında olan sivil havacılık şirketlerini desteklediklerini, altyapılarıyla da girişimcilerin hizmetinde olduklarını bildirdi.
Uçuş maliyetleri azaltılıyor
Özder, Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı'nda trafik yoğunluğu olmaması ve park imkanlarının genişliği nedeniyle iniş yapan uçağın çok kısa sürede yeniden uçaşa geçebildiğini, bunun da uçuş maliyetlerini azalttığını belirtti. Lerzan Özder, havaalanının mimari yapısının da yolcuların kısa sürede geçişine olanak sağladığını söyledi. Havaalanlarının ülke ekonomisine bir an önce kazandırılması için çalışmaların sürdüğünü anlatan Özder, İstanbul'un nüfusunun yüzde 35'inin Anadolu Yakası'nda yaşadığına, İzmit, Adapazarı, Bursa, Bilecik, Zonguldak ve Eskişehir'in de Sabiha Gökçen Havaalanı'nın etki alanında bulunduğuna dikkat çekti.
Havaalanının Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Lerzan Özder, 700 milyon dolarlık yatırımla gerçekleştirilen ve modern teknolojiyle donatılan alanın bölgesel uçuşlar için ideal olduğunu söyledi. Türkiye'de gelişecek olan bölgesel hava taşımacılığının Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı'na kaymasını beklediklerini anlatan Özder, "Anadolu Yakası'nın tek, İstanbul'un da alternatif, ekonomik ve avantajlı uçuş noktasıyız" dedi.
Her türlü imkan sağlanıyor ama...
Havayolu şirketlerine büyük fiyat avantajları sağladıklarını vurgulayan Özder, "Havayolu şirketlerine ve müşterilerine en iyi hizmeti verme amacımız var. Sivil havayolu taşımacılığına hareket getireceğimize inanıyoruz" diye konuştu.
Süper ucuz uçuşlar
Özder, havaalanlarından halen charter ve kargo şirketlerinin dışında Alman havayolu şirketi Germanwings'in pazartesi, perşembe ve cumartesi günleri 19 Euro'dan başlayan fiyatlarla Stutgart ve Köln'e, Tacikistan Havayolları'nın cumartesi günleri 95 Euro'ya Münih'e tarifeli, Dağıstan Havayolları'nın da perşembe günleri 70 Euro'ya Moskova'ya düzenli seferler düzenlediğini kaydetti.
Uçuş saatlerine göre Taksim ve Kadıköy'den servislerle yolcuların havaalanına ulaşabildiğini dile getiren Özder, ucuza hizmet veren Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı olarak yeni kurulan ve kurulma aşamasında olan sivil havacılık şirketlerini desteklediklerini, altyapılarıyla da girişimcilerin hizmetinde olduklarını bildirdi.
Uçuş maliyetleri azaltılıyor
Özder, Sabiha Gökçen Uluslararası Havaalanı'nda trafik yoğunluğu olmaması ve park imkanlarının genişliği nedeniyle iniş yapan uçağın çok kısa sürede yeniden uçaşa geçebildiğini, bunun da uçuş maliyetlerini azalttığını belirtti. Lerzan Özder, havaalanının mimari yapısının da yolcuların kısa sürede geçişine olanak sağladığını söyledi. Havaalanlarının ülke ekonomisine bir an önce kazandırılması için çalışmaların sürdüğünü anlatan Özder, İstanbul'un nüfusunun yüzde 35'inin Anadolu Yakası'nda yaşadığına, İzmit, Adapazarı, Bursa, Bilecik, Zonguldak ve Eskişehir'in de Sabiha Gökçen Havaalanı'nın etki alanında bulunduğuna dikkat çekti.