Deplasmanda Ankaragücü'nü 2-1 mağlup ederek ligdeki çıkışını sürdüren Trabzonspor'da, 3 puan sevinci yaşanıyor. Takımın her geçen gün daha iyiye gittiğini belirten Trabzonspor Başkanı Atay Aktuğ, alınan seri galibiyetlerden sonra sadece takıma değil taraftarlara da güven geldiğini söyledi. Başkan Aktuğ, Trabzonspor yönetimi olarak her türlü birlikteliği sağlamaya çalıştıklarını ifade ederek şunları söyledi:
"Trabzonspor'un daha iyi günlere taşımak için memur gibi çalışıyoruz. Bütün enerjimizi kulübü daha iyi günlere taşımak için harcıyoruz. Önümüzde çok daha uzun günler var. Şampiyonluk yolundaki rakiplerimizin durumu bizi ilgilendirmiyor. Biz kendi alacağımız puanlara ve oynayacağımız maçlara bakıyoruz. Diğer takımların durumları bizi ilgilendirmiyor. Trabzonspor olarak kendi önümüze bakıyoruz."
"Trabzonspor'un daha iyi günlere taşımak için memur gibi çalışıyoruz. Bütün enerjimizi kulübü daha iyi günlere taşımak için harcıyoruz. Önümüzde çok daha uzun günler var. Şampiyonluk yolundaki rakiplerimizin durumu bizi ilgilendirmiyor. Biz kendi alacağımız puanlara ve oynayacağımız maçlara bakıyoruz. Diğer takımların durumları bizi ilgilendirmiyor. Trabzonspor olarak kendi önümüze bakıyoruz."














































































