Türkiye ekonomik krizden çıkışın yolunu ihracatta görürken, markalaşmaya verilecek önemin dışsatım performansını daha da artıracağı bildirildi. Bursa Patent A.Ş. Genel Müdürü Kemal Yamankaradeniz, özellikle ekonomik krizin ardından markalaşmanın öneminin daha iyi kavrandığını söyledi. Türkiye'de, markalaşma konusunda bugüne kadar gerçek anlamda bir şey yapılmadığını ifade eden Yamankaradeniz, Türk markalarının dünya pazarlarında boy göstermesinin, ihracat rakamlarını katlayabileceğini vurguladı. Yamankaradeniz, şirketleri marka almaya yönlendirmek için devlet teşvikleri bulunduğunu ifade ederek, firmaların bu imkandan yararlanarak oluşturdukları kendi markalarıyla yapacakları ihracatın, ülkenin imajını da yükselteceğini kaydetti.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.