logo
23 HAZİRAN 2026

Vefa Küçük sert çıktı

Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurulu Olağan Toplantısı'nda konuşan Vefa Küçük, kimseni adamı olmadığını söyledi

05.02.2022 13:15:00
Vefa Küçük sert çıktı
Vefa Küçük sert çıktı

Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurulu Olağan Toplantısı başladı.

Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri'nde düzenlenen toplantıya, Yüksek Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, Kulüp Başkanı Ali Koç ve yönetim kurulu ile divan kurulu üyeleri katıldı. Vefa Küçük, yaptığı açılış konuşmasında, nisan ayında yüksek divan kurulu başkanlığı seçimini gerçekleştireceklerini hatırlatarak, "Ben dahil 3 arkadaşımız adaylığını açıkladı. Hayırlı olsun. Başarılar diliyorum. Yüksek divan kurulu başkanlığı seçimi geçen yıl nisan ayında yapılsa görevi bırakacaktım. Görevimi sürdürüyorum. Adaylık herkese münasip. Şu ana kadar yeniden aday olacağıma dair hiçbir çalışma yapmadım. Ne zaman yapılırsa 'Varım' dedim." ifadelerini kullandı.

Kendisine yönelik karalama kampanyası yürütüldüğünü savunan Küçük, "Bundan rahatsızlık duyuyorum. Divan kurulu üyesi herkesin hakkı başkan olmak. Sanki benim hakkım değilmiş gibi bana ve arkadaşlarıma dönük onur kırıcı sözler duyuyoruz. Ben 2014'ten bu yana bu şerefli görevi ifa ediyorum. Bu nisan ayında ertelenmezse tekrar sandığa gitme gerçekleşecek. Ben yine adayım. Ben Ali Koç'un adamıymışım, 'Vefa Küçük'ü divan kurulunda devirelim, sırası gelince Ali Koç'la hesaplaşalım.' diyorlar. Bana Ali Koç yokken Aziz Yıldırım'ın adamı dediler. Ben Fenerbahçe'nin adamıyım. Kimsenin adamı değilim. Olmaya da niyetim yok. Adam gibi adam olduğum için adayım." diye görüş belirtti.

"Fenerbahçe'ye hizmetten dönersem namerdim"

Çeşitli konularda kendisine yöneltilen eleştirileri göğüslemeye hazır olduğunu vurgulayan Vefa Küçük, şunları kaydetti: "Fenerbahçe'ye hizmetten dönersem namerdim. 8 yıllık başkanlığımın 4 senesini Aziz Yıldırım'la geçirdim. Aziz Yıldırım Fenerbahçe sevdalısı ama zor tarafları çok. Birbirimizi kırmadan 4 sene birlikte hizmet ettik. Ali Koç'la 4. senemiz. Kendisinin de zor tarafları var. Ben mevcut başkanlara hep destek verdim. Eğer onların uygulamalarında beğenmediğim hususlar varsa tenkitlerimi yaptım. Diğer kulüplerde olduğu gibi bunun şovunu yapmadım. Diğer kulüplerde başkanlarla divan kurulları arasında büyük çekişmeler oldu. Ben onu yapmadığım için çok hatalıyım. Bana ve Fenerbahçe'ye yakışanı yaptım. Aziz Yıldırım, dün basın toplantısı yaptı. 3 Temmuz'da bu acıyı yaşatanları dava edeceğini beyan etti. Bütün arkadaşlarımıza destek verdiğimizi ve hukuk savaşında onların yanında yer aldığımızı beyan etmek istiyorum. Diğer 2 başkan adayına tavsiyem, seçildikleri takdirde yönetim kuruluna destek versinler." AA

Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele


 
Beşiktaş ve Trabzonspor, Adil Demirbağ için Konyaspor'la temaslarda bulunuyordu. Devreye son olarak Fenerbahçe'nin girdiği öğrenildi. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da ilgili!

23.06.2026 14:21:00
Haber Merkezi
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele
Adil Demirbağ için kıran kırana mücadele

Konyaspor'un 28 yaşındaki stoperi Adil Demirbağ kelimenin tam anlamıyla paylaşılamıyor... 1.85 boyundaki savunmacının Konyaspor'la sözleşmesi 30 Haziran 2027'de bitiyor. Yani kontratının son senesine girdi. Beşiktaş ve Trabzonspor, 1.85 boyundaki savunmacı konusunda bazı temaslarda bulunmuştu.







Takımına kazandırmak istiyor

Fenerbahçe'nin de Konyaspor'la iletişime geçtiği öğrenildi. Oyuncunun şartları soruldu. Bu arada Başakşehir ve Samsunspor da gelişmeleri takip ediyor. Adil, kulübüne iyi para kazandırarak ayrılmak istiyor. Bu sebeple Konyaspor Yönetimi'ni ikna edecek takım, onu da ikna edecek...







Beşiktaş altyapısı etiketi de taşıyor

Tecrübeli savunmacı, geride bıraktığımız sezonda 24 lig maçına çıktı. Sahada 2.088 dakika kaldı. 2 gol ve 2 asist üretti. Adil Demirbağ, bir dönem Beşiktaş altyapısına da oynamıştı. Birçok kulüp, yerli oyuncu havuzlarını güçlendirmeye çalışıyor. Adil bu anlamda en değerli seçeneklerden biri...

Tek maçlık performansı Trabzonspor'a yutturmak istiyorlar


Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın ambargosunu yıkmak için gözünü karartan Trabzonspor, Sevilla'nın İsviçreli kanat oyuncusu Ruben Vargas'ı kadrosuna katmak için vites yükseltti. Dünya Kupası'nda Bosna Hersek karşısında 1 gol ve 1 asistle öne çıkan 25 yaşındaki oyuncu için İspanyol devi kapıyı 12 milyon Euro'dan açtı. Vargas'ın uzun dönem performansı ise soru işaretlerine yol açıyor.

23.06.2026 14:10:00
Haber Merkezi
Tek maçlık performansı Trabzonspor'a yutturmak istiyorlar
Tek maçlık performansı Trabzonspor'a yutturmak istiyorlar

Trabzonspor, önümüzdeki sezon Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın İstanbul ambargosuna bir kez daha son vermek ve zirveye oynamak için iddialı bir kadro kurmayı hedefliyor. Bordo-mavililer, bu doğrultuda İspanya La Liga takımlarından Sevilla'da forma giyen İsviçreli kanat oyuncusu Ruben Vargas'ı transfer listesinin ilk sıralarına aldı.







Sevilla'nın derdi para

Şu anda İsviçre milli takımıyla Dünya Kupası'nda mücadele eden 25 yaşındaki Panama asıllı yıldız, Sevilla'nın bu yaz takımdan ayrılmasına kesin gözüyle baktığı isimlerin başında geliyor. Kulübün en değerli varlıklarından biri olan sol kanat oyuncusu Vargas için İspanyol ekibi, transfer bütçesi yaratmak adına ayrılığa sıcak bakıyor.







12 milyon Euro alt limit

İspanyol AS gazetesinin haberine göre Sevilla, son iki transfer döneminde de ayrılığın eşiğinden dönen ve Villarreal'in kapısından bakan İsviçreli oyuncu için net bir bonservis bedeli belirledi. Endülüs temsilcisinin, Vargas için 12 milyon Euro'nun altındaki teklifleri değerlendirmeye almayacağı belirtiliyor.







Hem formsuz, hem de gol performansı zayıf

Geçtiğimiz sezon yaşadığı sakatlık nedeniyle birkaç ay sahalardan uzak kalan ve sezon sonuna doğru ritim yakalamakta zorlanan Vargas, buna rağmen Sevilla formasıyla 25 resmi maça çıkıp 3 gol kaydetti 6 da asist yaptı. İsviçre formasıyla Dünya Kupası'nda boy gösteren kanat, son olarak Bosna Hersek karşısında yaptığı 1 gol ve 1 asistlik performansla kalitesini bir kez daha kanıtladı.

Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri

İtalyan ekibi Torino, geçen sezon fazla şans bulamayan Emirhan İlkhan'ın sözleşmesini 30 Haziran 2027'ye kadar uzatmıştı. Serie A temsilcinin bu kararında sportif gerekçeler değil, maddi konular öndeydi...

23.06.2026 12:36:00
Haber Merkezi
Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri
Torino'da Emirhan İlkhan gerçekleri
Torino 2022 yazında Beşiktaş'a 4.9 milyon euro ödeyerek Emirhan İlkhan'ı kadrosuna katmıştı. Ancak oyuncu, beklentileri karşılayamadı. Sonraki süreçte Sampdoria ve Başakşehir gibi takımlara kiralandı. 22 yaşındaki merkez orta saha, geride bıraktığımız sezonda da fazla oynayamadı.






1 GOL VE 2 ASİST

1.75 boyundaki futbolcu, ligde 19 maça çıktı. Sahada 1.008 dakika kaldı. 1 gol ve 2 asist üretti. Torino her şeye rağmen Emirhan'ın sözleşmesini 30 Haziran 2027'ye kadar uzattı. Bu kararın arkasında sportif gerekçelerden çok maddi konular ön plandaydı...






ARA KAZANMAK İSTİYORLAR

Emirhan hem Beşiktaş hem Galatasaray hem Fenerbahçe hem de Trabzonspor'a önerildi. Torino'nun hesaba kattığı konulardan biri de yeni sezondaki yabancı kontenjanıydı. Eğer kural değişmezse, yeni sezonda 10+4'lük kontenjan geçerli olacak. Serie A temsilcisi bu sebeple 22 yaşındaki futbolcudan para kazanabileceğini düşündü. Eğer oyuncuyu Türkiye'ye satabilirlerse, istediklerini elde edecekler.

Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor

Fenerbahçe'de transfer konusundaki çalışmalar devam ediyor. Bir yandan da maaş bütçesi sorunu var... Bu konuda özellikle Ederson ve Kante dikkat çekiyor. Eğer bu iki isme teklifler gelirse, değerlendirilebilir

23.06.2026 12:33:00
Haber Merkezi
Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor
Kante ve Ederson Fenerbahçe'nin transferlerini kilitliyor
Fenerbahçe sezon başında Manchester City Kulübü'ne 11 milyon euro ödeyerek Brezilyalı kaleci Ederson'u kadrosuna katmıştı. Sambacının da senelik 11 milyon euro maaş alacağı açıklanmıştı. Farklı kaynaklara göre; rakam çok daha yüksek... 32 yaşındaki oyuncunun performansı tartışıldı ancak bu haberde konu performans değil maliyet...






RAKAMLAR DAHA FAZLA MI?

Kanarya, devre arasında da N'Golo Kante'yi kadrosuna kattı. Kulüp, Fransız futbolcunun 2026-2027 ve 2027-2028 sezonlarında 11 milyon euro kazanacağını açıklamıştı. Tıpkı Ederson'da olduğu gibi Kante'de de farklı kaynaklar, aslında rakamın 11 milyon euronun çok üzerinde bulunduğunu iddia etti.






UYULMASI GEREKEN KURALLAR

Oyunculara ödenen yüksek maaşlar, olası takviyelerin durumunu da etkiliyor. Çünkü uyulması gereken bütçe kuralları var. Fenerbahçe Yönetimi'nin, özellikle bu 2 futbolcuya teklifler gelmesi halinde bunları değerlendirmeye alabileceği öğrenildi. Bu arada Kante, 29 Mart tarihinde 35 yaşına girmişti.

Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?

Trabzonsporlu Christ Inao Oulai, Fildişi Sahili Milli Takımı'yla Dünya Kupası'nda en çok dikkat çeken isimler arasına girdi. Fransa'da ise Ligue 1 ekiplerinin onu nasıl Trabzonspor'a kaptırdığı sorgulanıyor!

23.06.2026 12:29:00
Haber Merkezi
Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?
Oulai'yi Trabzonspor'a nasıl kaptırdık?
Trabzonspor geride bıraktığımız sezonun başında Bastia Kulübü'ne 5.5 milyon euro ödeyerek Christ Inao Oulai'yi kadrosuna katmıştı. Bastia, sonraki satıştaki kardan %20'lik pay hakkına da sahip... Genç yetenekle 30 Haziran 2030 tarihine kadar mukavele yapıldı.






HERKESİN DİKKATİNİ ÇEKTİ

Oulai sahaya ilk adımını attığı andan itibaren farkını hissettirdi. Ardından Fildişi Sahili Milli Takımı'nın da önemli parçalarından biri haline geldi. Dünya Kupası kadrosuna alındı. İlk 2 maçlar itibarıyla da herkesin dikkatini çekti. Fransa'da ise farklı bir gündem oluştu...






BURNUNUZUN DİBİNDEYDİ

Şu anda Fransa'da, Ligue 1 ekiplerinin Oulai'yi nasıl fark edemediği sorgulanıyor. 20 yaşındaki merkez orta saha piyasa değerini katlarken, "Ligue 1 takımları, burunlarının dibindeki Oulai'yi fark etmedi. Trabzonspor, onların göremediğini gördü" şeklinde yorumlar yapılıyor. Dünya Kupası sonrasında Bordo-Mavililer'e çok yüksek teklifler gelebilir.

Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor

Beşiktaş, Suudi Arabistan yolcusu Ndidi'nin yerini doldurmak için gözünü İtalya’ya dikti. Siyah-beyazlılar, geçmişte Galatasaray ve Okan Buruk’un da ısrarla istediği ancak kadrosuna katamadığı Genoa'nın Danimarkalı yıldızı Morten Frendrup için harekete geçiyor. Finansal krizdeki İtalyan kulübü kapıyı 20 milyon Euro'dan açarken, Kartal'ın ilk hamlesi 10-12 milyon Euro'luk bir teklifle masaya oturmak olacak

23.06.2026 12:21:00
Haber Merkezi
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Okan Buruk Galatasaray'a alamadı! Beşiktaş bitiriyor
Yeni sezon transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, orta sahasını güçlendirmek için rotayı İtalya'dan başka tarafa çevirmemekte kararlı. Siyah-beyazlılar, Suudi Arabistan kulüplerinin radarına giren Wilfred Ndidi'nin takımdan ayrılma ihtimaline karşı, Genoa forması giyen Morten Frendrup'u listesine aldı.






GENOA OYUNCU SATMAK ZORUNDA

İtalyan basınından TuttoSport'un haberine göre; Genoa, finansal durumunu dengelemek ve borçlarını azaltmak adına bu yaz oyuncu satışına onay verecek. İtalyan kulübünün elden çıkarmaya sıcak baktığı isimlerin başında gelen 25 yaşındaki Danimarkalı orta saha için Beşiktaş'ın ilgisi ciddi boyutta.






KAPIYI 20 MİLYON EURO'DAN AÇTILAR

Ancak bu transferde Beşiktaş'ı zorlayacak en büyük etken oyuncunun yüksek bonservis bedeli. Genoa, başarılı orta saha oyuncusu için kapıyı 20 milyon euro'dan açıyor. Kulüp CEO'su Andrés Blázquez'in, geçtiğimiz yıl İspanya'dan gelen 15 milyon euro'luk bir teklifi hiç düşünmeden reddettiği biliniyor.






NDIDI SUUDİ ARABİSTAN'A

Beşiktaş yönetimi, Ndidi'nin Suudi Arabistan'a transfer sürecini yakından takip ederken, Frendrup için de Genoa kulübüyle mali şartları esnetmek adına önümüzdeki günlerde resmi temaslara başlamayı planlıyor.

Daha önce Galatasaray'ın da transfer listesinde olduğuna dair haberler yapılan Danimarkalı ön libero için 10-12 milyon euro'luk bir ilk teklif yapılma ihtimali olabilir.

Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir

Trabzonspor yönetiminin Sidny Lopes Cabral transferini erkenden bitirmesi, kulübe büyük bir finansal ve sportif kazanç olarak geri dönmeye başladı bile 

23.06.2026 12:20:00
Haber Merkezi
Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir
Trabzonspor işi erken bitirdi! İki katına satabilir
Trabzonspor'un turnuva öncesi 7 milyon euroya renklerine bağladığı Sidny Lopes Cabral, Dünya Kupası'ndaki performansıyla değerini ikiye katladı. Yeşil Burun Adalı sol bek için şimdiden 15 milyon euroluk kuyruklar oluşurken, teknik direktör Fatih Tekke de turnuvadaki öğrencisine tebrik telefonunu geciktirmedi.






Trabzonspor yönetiminin Sidny Lopes Cabral transferini erkenden bitirmesi, kulübe büyük bir finansal ve sportif kazanç olarak geri dönmeye başladı bile... Karadeniz fırtınasının sadece 7 milyon euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı Yeşil Burun Adalı sol bek, milli takım formasıyla Dünya Kupası'nda çıktığı ilk iki maçın ardından piyasa değerini şimdiden 15 milyon euro seviyesine yükseltti. Sorgulamalar başladı.






İLK İKİ MAÇA DA 11'DE BAŞLADI

Dünya Kupası'nda Yeşil Burun Adaları formasıyla her iki maça da ilk 11'de başlayan Sidny'nin bu yükselişi, Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke'nin de gözünden kaçmadı.

Tecrübeli teknik adam, sergilediği başarılı performansın ardından Uruguay maçının hemen bitiminde oyuncusunu telefonla arayarak bizzat tebrik etti.






TRABZNSPOR DOĞRU ZAMANLAMA

Turnuvadaki zorlu Uruguay mücadelesinin ardından açıklamalarda bulunan Sidny, Trabzonspor'a transfer sürecine ve geleceğe dair umutlu konuştu:

- Trabzonspor ile harika bir görüşme gerçekleştirdik, önüme çok iyi bir plan koydular. Zamanlamanın doğru olduğunu hissettim ve her şey olumlu gelişti. Kariyerimdeki bu yeni sayfa için kendime güvenim tam.

Uruguay karşısında çok mücadele ettiklerini belirten Sidny, hızla toparlanıp bir sonraki rakipleri Suudi Arabistan maçına odaklanacaklarını da sözlerine ekledi.






TRABZONSPOR HARİKA BİR FIRSAT

Sidny'yi Miami'deki Uruguay maçında tribünden destekleyen kardeşi Rodny Lopes Cabral da Portekiz basınına açıklamalarda bulundu:

- Estrela'dan Benfica gibi dev bir kulübe geçince yeriniz için ciddi bir savaş vermeniz gerekir. Sidny başlangıçta iyi iş çıkardı ve formayı kapmak için çok çalıştı.

- Son iki ayda az süre bulsa da Trabzonspor ile Avrupa Ligi'nde oynayacak olmak onun için harika bir fırsat. Gelişimi adına Trabzonspor'a gitmek mükemmel bir karardı.

Fenerbahçe, Oosterwolde'yi satmak istiyor da...

23.06.2026 11:55:00
Haber Merkezi

Fenerbahçe, Jayden Oosterwolde'nin olası satışından en az 25 milyon euro bekliyor. Oyuncunun adı şu anda 3 kulüple anılıyor. Ancak henüz resmi teklif yok...







Fenerbahçe 2023'ün Ocak ayında Parma'ya 6 milyon Euro ödeyerek Jayden Oosterwolde'yi kadrosuna katmıştı. Sarı-Lacivertliler, Hollandalı savunmacıyı 7 milyon Euro ve üzerinde bir rakama satarsa, anlaşma gereği elde edilecek kârın yüzde 30'u Parma'ya ödenecek...







Üç takımın radarında

25 yaşındaki savunmacının 30 Haziran 2028 tarihine kadar sözleşmesi bulunuyor. Fenerbahçe ondan para kazanarak bu kaynağı transferlerde kullanmayı planlıyor. Kanarya'nın Jayden Oosterwolde'den bonservis beklentisi minimum 25 milyon Euro... Oyuncunun adı bir süredir Bologna, Roma ve PSG gibi takımlarla anılıyor.







Resmi teklif yok

Ancak şu ana kadar bu 3 takımdan da resmi girişim gelmedi. Yine de transfer sezonunun tamamlanmasına uzun bir süre olduğunu hatırlatmakta fayda var. Dengeler bir anda değişebiliyor. Ayrıca bugün hiç konuşulmayan ekipler de bir anda devreye girebilir...

Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber

Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi 

23.06.2026 11:40:00
Haber Merkezi
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe için UEFA'dan kötünün iyisi haber
Fenerbahçe, UEFA ile 2022-2025 dönemini kapsayan FFP uzlaşmasında son bürokratik adımlara geldi. İddia edilenlerin aksine 6-7 milyon Euro'luk daha hafif bir para cezasıyla karşılaşması beklenen sarı-lacivertlilerde, asıl kritik yaptırım "transfer bakiyesi" olacak gibi duruyor. Satmadan almayı imkansız kılan bu kural Aziz Yıldırım yönetiminin "4 transfer" planını zorlaştırırken; kulüp oyunculardan %10-15 arası maaş indirimi istemek zorunda kalabilir.






Fenerbahçe ile UEFA arasındaki FFP görüşmelerinde sona gelindi. 2022-2025 yıllarındaki üç yıllık dönemi kapsayan ihlallerle ilgili uzlaşma anlaşmasının kesinleşmesi için artık sadece son bürokratik adımlar kaldı. İddia edilen karamsar senaryoların aksine, kulübe yönelik yaptırımların boyutu netleşmeye başladı.






DAHA DÜŞÜK BİR CEZA OLACAK

Gelen son bilgilere göre sarı-lacivertlilere kesilecek para cezası, iddia edildiği gibi 15 milyon Euro değil, 6 ila 7 milyon Euro arasında çok daha mütevazı bir seviyede olacak. Ancak asıl kritik yaptırım finansal değil, sportif tarafta yaşanacak. İddialara göre UEFA, Fenerbahçe'ye önümüzdeki Avrupa Ligi kadrosunun oluşturulmasında kesin bir "transfer bakiyesi" kuralı uygulayacak.






SATTIĞIN KADAR AL GÜNDEMDE

Bu kısıtlama, Aziz Yıldırım yönetiminin seçim döneminde camiaya verdiği "4 büyük transfer" sözünün tutulmasını şu an için zorlaştırıyor. Kulübün yapacağı her yeni hamle; oyuncunun maaşı, imza parası ve amortisman bedelleri titizlikle hesaplanarak, stratejik oyuncu satışlarıyla dengelenmek zorunda kalacak. Yani satmadan almak ya da bütçeyi aşmak mümkün olmayacak.






YÜZDE 10-15 MAAŞ İNDİRİMİ GÜNDEMDE

Ekonomik dengeyi sağlamak adına kulübün radikal bir adım atması da gündemde. UEFA ile anlaşma imzalandığı takdirde, mevcut futbolculardan %10 ile %15 arasında bir maaş indirimine gitmeleri talep edilecek. Gelir-gider tablosunun nihai hesaplamaları ve resmi mali bilanço ise ancak Ağustos ayının sonunda netlik kazanacak.






DİĞER KURAL ÇOK ETKİLEMEYECEK

Avrupa kadrosuna getirilecek oyuncu sayısı kısıtlaması ise kulüp içinde büyük bir kriz olarak görülmüyor. Fenerbahçe, son yıllarda altyapıdan yeterli oyuncu yetiştirip listeye yazamadığı için zaten UEFA'ya sürekli eksik isim bildiriyordu. Bu nedenle kadro sınırlaması, sarı-lacivertlilerin alışık olduğu ve yönetebileceği bir süreç olacak.

İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?


 
Fenerbahçe'de yardımcı antrenörlük görevine getirilen Dirk Kuyt, şok iddialarla İstanbul'a geldi. Hollandalı çalıştırıcının, 250 bin Euro'luk tazminatı ve maaşıyla birlikte 1 yıllık toplam maliyetinin Teknik Direktör İsmail Kartal'ı geçeceği konuşuluyor. Üstelik Kartal ile 1 yıllık sözleşme imzalanırken, Kuyt'a 1+3 yıllık uzun vadeli kontrat verilmesi sarı-lacivertlilerin geleceğe yönelik planlarını gözler önüne seriyor.

23.06.2026 11:38:00
Haber Merkezi
İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?
İsmail Kartal, Dirk Kuyt'un gölgesinde mi kalacak?

Hollanda'da ikinci lig (Eeerste Divisie) ekibi FC Dordrecht ile sözleşmesini yeniledikten sadece 8 hafta sonra takıma veda eden Dirk Kuyt, Fenerbahçe'de yardımcı antrenörlük görevine başlamak için İstanbul'a geldi. 45 yaşındaki futbol adamının sarı-lacivertli kulübe katılımı, teknik heyetteki maaş dengelerini de değiştirecek çarpıcı iddiaları beraberinde getirdi.







Maliyeti Kartal'dan fazla

Bir iddiaya göre, Fenerbahçe'de ikinci adam olarak görev yapacak olan Kuyt, teknik direktör İsmail Kartal'dan daha yüksek bir maaş alacak. Bir diğer iddiaya göre de Hollandalı çalıştırıcının Dordrecht'ten ayrılması için ödenecek tazminat da hesaba katıldığında, kulübe 1 yıllık toplam maliyeti Kartal'ın maliyetini geride bırakacak.

Uzun dönemli sözleşme imzaladı

Sözleşme sürelerindeki farklılık da dikkat çeken bir diğer detay. Teknik direktör İsmail Kartal ile sadece 1 yıllık sözleşme imzalanırken, yardımcısı Dirk Kuyt'a 1+3 yıllık uzun vadeli bir kontrat verilecek. Bu durum, sarı-lacivertli yönetimin geleceğe yönelik planlarında Kuyt'a farklı bir rol biçtiği yorumlarına neden oldu.







Tazminatı yüksek değil

2012-2015 yılları arasında Fenerbahçe forması giyen Hollandalı yıldız, geçtiğimiz hafta kulüple ön anlaşmaya varmıştı. Bu gelişme üzerine FC Dordrecht, yeni sezonun ilk antrenmanını hafta sonundan sonraya ertelemek zorunda kaldı. Pazartesi günü eski takımına veda eden Kuyt'ın ayrılığı karşılığında Fenerbahçe, Hollanda II. lig ekibine maddi tazminat ödeyecek. İddialara göre bu rakam 250 bin Euro.







Nisan ayında 2 yıllık sözleşme imzalamıştı

Nisan ayında kulübüyle 2 yıllık yeni sözleşme imzalayan ve "Büyük adımlar atıyoruz, yetenekleri geliştirmek istiyorum" diyen Hollandalı hoca, eski kulübü Fenerbahçe'den teklif alır almaz kararını değiştirdi. Bu zorlu görevi sabırsızlıkla beklediğini belirten Kuyt, Süper Lig'de zirve mücadelesi veren İsmail Kartal'ın ekibine katılmak üzere İstanbul'a geldi. Dirk Kuyt, 2012-1015 döneminde fenerbahçe'de 95 maçta forma giymiş, 26 gol atmıştı.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.