Vodafone'dan 11 milyar TL'lik yatırım
Vodafone Türkiye, 2006 yılından bu yana müşterilerine kesintisiz iletişim sunabilmek için 11 milyar TL yatırım yaptı. Şirket, Türkiye nüfusunun yüzde 99'unu kapsama alanına aldı
07.08.2012 00:00:00
EKONOMİ SERVİSİ
Vodafone Türkiye, Türkiye nüfusunun yüzde 99'unu kapsama alanına aldı. Vodafone, 4 yıldır kesintisiz sürdürdüğü altyapı yatırımları sonucu Akıllı Kapsama Teknolojisi'ne duyduğu güveni, Türkiye'nin ilk gerçek zamanlı kapsama testinde, bizzat kullanıcıların deneyimleri ile ortaya koydu.
Vodafone Türkiye'nin profesyonel oyuncularla değil, bizzat gerçek kullanıcılarla çekilen reklam filmlerinde, ünlü oyuncu Ümit Erdim yüzlerce kişiyle o anda, hazırlıksız bir şekilde röportaj yaparak onlara Vodafone'un kapsama kalitesi ile ilgili düşüncelerini sordu. Erdim, katılımcıların, kullanımına tahsis edilen Vodafone hatlı telefonlarla, yurtiçi ve yurtdışından istedikleri kişilerle konuşarak Vodafone'un kapsama kalitesini test etmeye davet etti.
Trabzon'dan Samsun'a giden otobüste, 5 saat süren yolculuk ve aynı şekilde dönüş yolu boyunca; dağlık bölgeler ve tünellerde seyahat edildi. Kullanıcılar zorlu güzergahta, sık dağlık alanlar ve uzun tünellerde de konuşmaya devam etti. Dünyanın en büyük GSM operatörlerine mobil iletişim altyapı hizmeti sunan LCC şirketi testi izledi ve gidiş - dönüş yolculuk boyunca yapılan konuşmaların kesilmediğini resmi bir sertifika ile onayladı.
Toplam yatırım tutarı 11 milyar TL
Vodafone Türkiye Bireysel İş Birimlerinden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, şunları söyledi: “Türkiye'yi kesintisiz iletişim çağına taşıma hedefimiz kapsamında, faaliyete geçtiğimiz 2006 yılından bu yana gerçekleştirdiğimiz 11 milyar TL'yi aşkın yatırımda temel motivasyonumuz, müşteri deneyimini sürekli daha yükseğe taşımak oldu. Son beş yılda kapsama altyapımızı yaklaşık 4 katına çıkardık. ‘Akıllı Kapsama Teknolojisi' ile kendi şebekemizde gerçekleşen tüm konuşmaları güvence altına aldık. Müşteri deneyimini en etkin ve öngörülü şekilde ölçebilmek üzere Tuzla Şebeke Operasyon Merkezi'mizi hayata geçirdik. Kesintisiz iletişim hizmetimize duyduğumuz güvenin bir yansıması olarak iki Vodafone'lu arasında konuşma kesilirse bedelini iade ediyoruz.”
Vodafone Türkiye, Türkiye nüfusunun yüzde 99'unu kapsama alanına aldı. Vodafone, 4 yıldır kesintisiz sürdürdüğü altyapı yatırımları sonucu Akıllı Kapsama Teknolojisi'ne duyduğu güveni, Türkiye'nin ilk gerçek zamanlı kapsama testinde, bizzat kullanıcıların deneyimleri ile ortaya koydu.
Vodafone Türkiye'nin profesyonel oyuncularla değil, bizzat gerçek kullanıcılarla çekilen reklam filmlerinde, ünlü oyuncu Ümit Erdim yüzlerce kişiyle o anda, hazırlıksız bir şekilde röportaj yaparak onlara Vodafone'un kapsama kalitesi ile ilgili düşüncelerini sordu. Erdim, katılımcıların, kullanımına tahsis edilen Vodafone hatlı telefonlarla, yurtiçi ve yurtdışından istedikleri kişilerle konuşarak Vodafone'un kapsama kalitesini test etmeye davet etti.
Trabzon'dan Samsun'a giden otobüste, 5 saat süren yolculuk ve aynı şekilde dönüş yolu boyunca; dağlık bölgeler ve tünellerde seyahat edildi. Kullanıcılar zorlu güzergahta, sık dağlık alanlar ve uzun tünellerde de konuşmaya devam etti. Dünyanın en büyük GSM operatörlerine mobil iletişim altyapı hizmeti sunan LCC şirketi testi izledi ve gidiş - dönüş yolculuk boyunca yapılan konuşmaların kesilmediğini resmi bir sertifika ile onayladı.
Toplam yatırım tutarı 11 milyar TL
Vodafone Türkiye Bireysel İş Birimlerinden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, şunları söyledi: “Türkiye'yi kesintisiz iletişim çağına taşıma hedefimiz kapsamında, faaliyete geçtiğimiz 2006 yılından bu yana gerçekleştirdiğimiz 11 milyar TL'yi aşkın yatırımda temel motivasyonumuz, müşteri deneyimini sürekli daha yükseğe taşımak oldu. Son beş yılda kapsama altyapımızı yaklaşık 4 katına çıkardık. ‘Akıllı Kapsama Teknolojisi' ile kendi şebekemizde gerçekleşen tüm konuşmaları güvence altına aldık. Müşteri deneyimini en etkin ve öngörülü şekilde ölçebilmek üzere Tuzla Şebeke Operasyon Merkezi'mizi hayata geçirdik. Kesintisiz iletişim hizmetimize duyduğumuz güvenin bir yansıması olarak iki Vodafone'lu arasında konuşma kesilirse bedelini iade ediyoruz.”
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.