Türk halkı, Euro 2008 Avrupa Şampiyonası ve Türk Milli Futbol Takımı'yla ilgili reklamlar arasında en fazla "A Milli Takım futbolcularının annelerinin rol aldığı reklamı" hatırlıyor
ERA Research & Consultancy tarafından EURO 2008 Avrupa Şampiyonasının başlangıcını takiben yürütülen araştırmada, bu konuda yayınlanan reklamlara ilişkin farkındalık, beğeni ve marka hakkındaki görüşlere etkisi ölçüldü. Bu çerçevede en çok hatırlanan reklamlar yüzde 48 ile TTNET ve yüzde 25.7 ile Garanti Bankası Türko oldu. Bu iki markayı yüzde 13.4 ile Coca-Cola, yüzde 9.7 ile Ülker, yüzde 8.4 ile Turkcell, yüzde 5 ile Petrol Ofisi ve yüzde 1.5 ile Cola Turka takip ediyor.
ERA Research & Consultancy tarafından EURO 2008 Avrupa Şampiyonasının başlangıcını takiben yürütülen araştırmada, bu konuda yayınlanan reklamlara ilişkin farkındalık, beğeni ve marka hakkındaki görüşlere etkisi ölçüldü. Bu çerçevede en çok hatırlanan reklamlar yüzde 48 ile TTNET ve yüzde 25.7 ile Garanti Bankası Türko oldu. Bu iki markayı yüzde 13.4 ile Coca-Cola, yüzde 9.7 ile Ülker, yüzde 8.4 ile Turkcell, yüzde 5 ile Petrol Ofisi ve yüzde 1.5 ile Cola Turka takip ediyor.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.