2003 yılında Tarman Group bünyesinde kurulan ve 2011 yılının ilk 5 ayında 43 büyüme gerçekleştiren Blue House, 2015 yılına kadar 40 satış mağazası açmayı hedefliyor
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Blue House Genel Müdür Yardımcısı Mete M. Gedikoğlu, küçük ev aletleri alanında geliştirmeye devam ettikleri ürün çeşitliliğiyle 2011 yılının ilk yarısını yüzde 43'lük bir büyüme ile kapadıklarını ve mağazalaşma yolunda da ilk adımı İstanbul Kurtköy'de yer alan Via Port Big Mall ile attıklarını belirtti. 2012 yılını ise Blue House markası adına bir sıçrama yılı olarak nitelendiren ve yeni perakende satış noktalarıyla da daha çok insana ulaşacaklarının altını çizen Gedikoğlu, 2012 yılı içerisinde minimum 7 mağaza, 2015 yılı sonuna kadar da toplamda 40 mağaza hedeflediklerini söyledi. 1.5 milyar dolarlık Türkiye pazarında marka bilinirliliğinde ilk 5'te yer aldıklarının altını çizen Gedikoğlu, hedeflerinin 2015 yılı sonuna kadar bu pazardan yüzde 10'luk bir pay almak olduğunu da sözlerine ekledi.
Yılda700 bin parça ürün üretiyorYıllık 500 - 700 bin parça civarında üretimleri olduğunu ifade eden Gedikoğlu, "Ürünlerimizin yüzde 36'sı yurt içinde üretilmekte, yüzde 64'ü de yurt dışından ithal. Ürünlerimizi; Azerbaycan, İran, Irak, Katar, Kıbrıs, Makedonya, Çek Cumhuriyeti, Angola, Yunanistan, Lübnan, Türkmenistan, Sırbistan, Kosova, Ukrayna, ve Gürcistan olmak üzere 15 ülkeye ihraç ediyoruz. İspanya, İtalya, Almanya ve Uzak Doğu'dan ürünler ithal ediyoruz" dedi. Gedikoğlu, süpürgeleri Almanya'dan ithal ettiklerini kaydetti. Her yıl yurt dışında 6 ihracat fuarına katıldıklarını da dile getiren Mete M. Gedikoğlu, ABD ve Ortadoğu'dan yabancı yatırım fonlarının markalarıyla ilgilendiğini, Blue House'i yurtdışı pazarlara açabilecek işbirliklerine açık olduklarını söyledi.
YENİ MESAJ - İSTANBUL
Blue House Genel Müdür Yardımcısı Mete M. Gedikoğlu, küçük ev aletleri alanında geliştirmeye devam ettikleri ürün çeşitliliğiyle 2011 yılının ilk yarısını yüzde 43'lük bir büyüme ile kapadıklarını ve mağazalaşma yolunda da ilk adımı İstanbul Kurtköy'de yer alan Via Port Big Mall ile attıklarını belirtti. 2012 yılını ise Blue House markası adına bir sıçrama yılı olarak nitelendiren ve yeni perakende satış noktalarıyla da daha çok insana ulaşacaklarının altını çizen Gedikoğlu, 2012 yılı içerisinde minimum 7 mağaza, 2015 yılı sonuna kadar da toplamda 40 mağaza hedeflediklerini söyledi. 1.5 milyar dolarlık Türkiye pazarında marka bilinirliliğinde ilk 5'te yer aldıklarının altını çizen Gedikoğlu, hedeflerinin 2015 yılı sonuna kadar bu pazardan yüzde 10'luk bir pay almak olduğunu da sözlerine ekledi.
Yılda700 bin parça ürün üretiyorYıllık 500 - 700 bin parça civarında üretimleri olduğunu ifade eden Gedikoğlu, "Ürünlerimizin yüzde 36'sı yurt içinde üretilmekte, yüzde 64'ü de yurt dışından ithal. Ürünlerimizi; Azerbaycan, İran, Irak, Katar, Kıbrıs, Makedonya, Çek Cumhuriyeti, Angola, Yunanistan, Lübnan, Türkmenistan, Sırbistan, Kosova, Ukrayna, ve Gürcistan olmak üzere 15 ülkeye ihraç ediyoruz. İspanya, İtalya, Almanya ve Uzak Doğu'dan ürünler ithal ediyoruz" dedi. Gedikoğlu, süpürgeleri Almanya'dan ithal ettiklerini kaydetti. Her yıl yurt dışında 6 ihracat fuarına katıldıklarını da dile getiren Mete M. Gedikoğlu, ABD ve Ortadoğu'dan yabancı yatırım fonlarının markalarıyla ilgilendiğini, Blue House'i yurtdışı pazarlara açabilecek işbirliklerine açık olduklarını söyledi.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.