BTP heyetinden Nevşehir’de saha ve teşkilat mesaisi
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Nevşehir İl Teşkilatı, haftalık çalışma programı kapsamında saha ziyaretleri ve teşkilat toplantısını gerçekleştirdi
20.04.2026 22:04:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Sempatizan ziyaretleri ile bağlar güçleniyor

"Nevşehir'de güçlenmeye devam ediyoruz"
Program kapsamında Nevşehir genelinde üye ve sempatizan ziyaretleri yapıldı. Vatandaşlarla bir araya gelen BTP heyeti, partinin güncel siyasi gelişmelere bakışını ve çözüm önerilerini paylaştı. Halkın gösterdiği ilgiyle birlikte yerel bazdaki çalışmaların ivme kazandığı vurgulandı.
Haftalık olağan toplantı gerçekleştirildi
Saha temaslarının ardından gerçekleştirilen haftalık teşkilat toplantısına; MYK Üyesi İbrahim Gülmez ve Nevşehir Teşkilat Başkanı Hüseyin Kip liderlik etti. Toplantıda geçmiş haftanın faaliyetleri değerlendirilirken, önümüzdeki döneme ait saha stratejileri ve planlamalar ele alındı.

"Nevşehir'de güçlenmeye devam ediyoruz"
Toplantı sonrası yapılan değerlendirmede, Nevşehir teşkilatının her geçen gün daha dinamik bir yapıya kavuştuğu belirtildi. MYK Üyesi İbrahim Gülmez ve Teşkilat Başkanı Hüseyin Kip, her kapıyı çalmaya ve milli ekonomi vizyonunu Nevşehirlilere anlatmaya kararlılıkla devam edeceklerini ifade ettiler.









































































